Godt, at du kan bruge dem. Venlig hilsen Hans |
Hans Stokholm Kjer:Konceptet Bedre billige tekster tibyder dig altid tekster skrevet af Danmarks bedste hold af dygtige freelanceskribenter.
Du kan læse om kvalitetssikringen og normalpriserne her: http://www.hvadvildusigetilhvem.dk/bedre-billige-tekster/
Win-Win-tilbud:
Du vinder:
Bestil mindst 5 tekster og få 15% rabat i forhold til nedenstående prisliste.
Jeg vinder:
Til gengæld lægger du et do-follow tekstlink på én af dine sider til én af mine sider. Du får en tekst på max. 40 ord, som du skal bruge.
Særlige vilkår:
Tilbuddet gælder indtil fredag den 17. august 2012, eller indtil der er 1000 tekster i ordrebogen.
Den normale leveringstid er max. 5 arbejdsdage, men jeg prioriterer de faste kunder, så leveringstiden på tilbudsteksterne kan komme op på 21 dage.Artikel 1500 (á 1400-1600 tegn inkl. mellemrum svarende til ca. 225 ord): 120 kr.
Artikel 2000 (á 1900-2100 tegn inkl. mellemrum svarende til ca. 300 ord): 180 kr.
Artikel 2500 (á 2400-2600 tegn inkl. mellemrum svarende til ca. 375 ord): 225 kr. (Dem laver vi flest af.)
Artikel 5000 (á 4850-5150 tegn inkl. mellemrum svarende til ca. 750 ord): 340 kr.Alle priser er ex. moms.
Tekster bestilles pr. mail til kjer@kjers.com - skriv "Bedre billige tekster 15%" i emnelinjen.
Jeg føler mig meget fristet af tilbudet, men bliver lige nød til at vide om det også gælder kreative tekster?
Sagen er den at jeg gerne vil lave en "Internet" udgave af en "En Skør skør Verdenen" ( et gammelt 90' blad med utrolige langtude historier ) - f.eks...
Muslim-terroristerne vil lave den utimative selvmordsbombe. Så overtaler de alle de andre muslimer op til Nordpolen, og så hopper de ned fra hver deres stol alle sammen. Så resultere det i et masseselvmord - da Jorden går ud af sin bane, og svæver længere og længere væk fra Solen, og så dør vi alle bare.