Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmagymnastik..?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/2/2006 11:59:12 AM Forfatter: Martin Thorborg

Køb en ekstern skærm, det vil du blive glad for.

Ja, det kan varmt anbefales! Jeg har købt en fladskærm og USB mus/tastatur (fattigrøvs dockingstation) som er koblet på min laptop på kontoret, og det er en god investering! Det er nemmere at få en god arbejdsstilling med det setup.

mvh Carsten
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 16:45
Dato: 1/2/2006 1:38:42 PM Forfatter: Sune Christesen Tak for guldkorn omkring skærmens position - jeg følte mig lidt truffet da jeg læste indlægget med nakken bøjet nedad, og samtidig sad og bandede inde i mig selv over ondt i nakken ;)

Ja mit hold i nakken forsvandt først efter juleferien væk fra den skide laptop 

Måske man skal ud og have sig en fattigrøvs dockingstation? Lækkert med dette emne så man kan få inpsiration til hvordan man behandler sig selv bedre.
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 17:17

- Hvis du virklig skal forkæle sig selv, kan jeg anbefale at:

Endten:
Købe et fod massageapperat, og brug det mens du arbejder. Du kan nok ikke bruge det hele dagen, men mon ikke du har en ½ time foran skærmen i et stræk.

Eller:
Tage et fodbad, mens du arbejder foran skærmen. Fodbadesalt fra Matas og 5 liter småvarmt vand.

- Det er virkelig lækkert  Ha et håndklæde og et par badesutter liggende ved fødderne

Rigtig god fornøjelse

Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:24

Nørder

Manden havde brug for et træningscenter, ikke en undskyldning for at købe flere gadgets som vil få ham til at tilbringe endnu mere tid foran skærmen

http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=334781&vID=200917

Ovenstående vejledning kan vist give dig et overblik, ellers kan et opkald til den lokale afdeling af Trold & Skrat give dig svaret.

Mvh. Henrik 

Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 22:33
[QUOTE]Dato: 1/3/2006 10:23:56 PM Forfatter: Henrik Lauritzen

Nørder

Manden havde brug for et træningscenter, ikke en undskyldning for at købe flere gadgets som vil få ham til at tilbringe endnu mere tid foran skærmen

Hhmm...- det troede jegog gav et sikkert alibi  he-he
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 22:41

Hej Henrik. Det var lige det jeg skulle bruge :)

"Selvstændigt erhvervsdrivende kan ved opgørelsen af den skattepligtige indkomst fradrage udgifter til egne sundhedsbehandlinger" - hvad vil det sige? At man skal regne udgiften til f.eks et træningscenter som en indtægt og derved betale skat af den, eller skal man netop ikke betale skat..?

Men ellers tak :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 3. Dec 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:52

Hej David

Jeg mener at have læst i Penge & Privatøkonomi at træningscenteret kun er skattefrit såfremt din læge mener at træningen er nødvendig. Dvs der skal en lægeerklæring til.

Men det vil nok være en god ide at få den cleared med T&S før man gør forsøget.

Mvh. Henrik
Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 19:23
Jeg kan anbefale kettlebells, se evt. på www.kettlebells.dk, for intens, effektiv og udbytterig motions- og styrketræning. På den måde kan du opbygge/opretholde en hårdt skåret gudekrop ved kun 20-30 minutters brug dagligt, og du kan lige smide dem bag i bilen og tage dem med på kontoret. :-) Det skal dog siges at det er ekstremt hårdt, blodige hænder og muligvis opkast er ikke uset, men vi iværksættere er jo som oftest nogle hårde hunde...
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)