Hej Aminoer Efter at have læst forskellige bedømmelser af web-shops med gode råd og konstruktiv kritik, vil jeg gerne have jer til at tjekke min shop. Jeg har købt en standard shop og betalt for nogle ændringer, som gør at shoppen nu efter min mening ikke ser "discount agtig" ud. Standard shops har selvfølgelig nogle begrænsninger, men det er jo vilkårene når man ikke har "kisten fuld af guld"! Gør mig den tjeneste at tjekke shoppen på www.a-living.dk Tak Jeg vil gerne have flere kunder (hvem vil ikke det ?) og prøver med forskellige tiltag.... Jeg fumler lidt med Adwords, men er absolut ikke sikker i procedure/effekt endnu. Har hørt om blogs, men aner helt ærligt ikke hvad det præcist er eller hvordan det/de fungere... AAA |
Hej AAA,
Efter min mening både pænt og brugervenligt, men synes, at billederne er alt for små i dit "store vindue". Når jeg kigger på web-shops, er store tydelige fotos afgørende for, om jeg bliver på sitet - og handler. Personligt synes jeg, at standardshops er helt OK, for mange har dem og det er nemt for mig som kunde, at finde rundt.
Held og lykke videre,
Jannie