Er der nogen der har erfaring med et sådan job-wordpress site? Hvor godt er det, brugervenlighed, funktionalitet m.m.?
Hvad er der af muligheder begræsninger, og hvorvidt kan man/må man tilpasse det efter at have købt en licens?
Man bliver nok ikke en konkurrent til jobindex med et sådan site - men sammenlignet med de store jobportaler, hvad er der så af begrænsninger, muligheder med et sådan site. Eller er det på samme niveau, når man tænker på brugeroplevelsen?
Håber I kan bidrage med info og erfaringer med et sådan jobsite.
Jeg har brugt et af deres andre themes. Det var super brugervenligt, nemt at administrere annoncer og opsætning af betaling var nemt.
Begrænsninger: Appthemes er sat op til to betalingsmoduler som standard, PayPal og Bank Transfer. Jeg ved at der kan kodes flere moduler på, og forsøger selv at kode et plugin til e-wire lige pt. Så hvis PayPal er fint som betaling, så er der no problemo, men du skal nok lige kigge lidt på udviklingsmulighederne hvis du gerne vil bruge et andet betalingssystem.
Hos Appthemes (og mange andre) kan du købe en developer licens, så kan du bruge temaet fuldstændig frit og lave alt det om du har lyst til. De fleste steder må du ændre designet som du har lyst når du køber temaet. mener at have læst at AppThemes også er helt fri leg når du bare har betalt. De har sågar et fint forum der er gode til at hjælpe.
Hvis det er en konkurrent til JobIndex, Jobnet og alle de andre er spørgsmålet nok mere hvordan du kan komme ind på markedet. Det virker lidt crowded lige nu. Som ledig oplevede jeg ikke brugervenligheden som særlig stor på nogen af disse sites :D Så der kan du sikkert sagtens konkurrere ;)