Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enormt udbytte af netværksportaler

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennem flere år har jeg "studeret" mekanismerne i at skabe relation til "fremmede" på flere af de netværksportaler som findes - og har i den forbindelse haft uhyre stort udbytte - også i form af forretning - fra eks. Ryze.com og nu senest Facebook.com.

Nu er jeg engageret i en branche som udelukkende handler om relationer - og hvor "thrust you, like you, know you"-faktor overskygger alt andet.

Det kræver uhyre meget energi at vedligholde online kontakter - simpelthen fordi det er så utroligt let lynhurtigt at være i kontakt med 20, 30, 50 personer på en dag.

Af samme grund søger jeg hele tiden at udvikle mine evner til at kultivere nye relationer - men samtidig sysler jeg med en interessant tanke, som faktisk går på at min egen fornemste opgave skal være at udbygge relationer til nye kontakter - men "outsourcher" selve kontaktskabelsen til anden side - hvor meget kan det koste at have en kineser eller inder til at sidde og bruge 5-6 timer på at skabe nye kontakter på eks. Ryze og Facebook - og jeg så blot skal følge op med chit-chat og "smørelsen" for at skabe "thrust"...

Har du erfaringer med at skabe forretning via en eller netværksportaler?

Lasse Burholt''s Facebook profile

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)