|
Nu er jeg engageret i en branche som udelukkende handler om relationer - og hvor "thrust you, like you, know you"-faktor overskygger alt andet. Det kræver uhyre meget energi at vedligholde online kontakter - simpelthen fordi det er så utroligt let lynhurtigt at være i kontakt med 20, 30, 50 personer på en dag. Af samme grund søger jeg hele tiden at udvikle mine evner til at kultivere nye relationer - men samtidig sysler jeg med en interessant tanke, som faktisk går på at min egen fornemste opgave skal være at udbygge relationer til nye kontakter - men "outsourcher" selve kontaktskabelsen til anden side - hvor meget kan det koste at have en kineser eller inder til at sidde og bruge 5-6 timer på at skabe nye kontakter på eks. Ryze og Facebook - og jeg så blot skal følge op med chit-chat og "smørelsen" for at skabe "thrust"... Har du erfaringer med at skabe forretning via en eller netværksportaler? ![]() MVH |
Enormt udbytte af netværksportaler
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem