Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop, dametøj og vareindkøb !!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey seje tøser :-)

Jeg vil så gerne starte min egen webshop for dametøj og accessoirers.men tanken om vareindkøb virker uoverskueligt.

Jeg tænker mest på tøjstørrelser, hvor meget skal jeg købe af hver slags ???? desuden tænker jeg på hvordan jeg skal fylde Hjemmesiden op med masser af tøj og accessoirers for ar den virker indbydende ud..hmmm

Jeg vil gerne bruge max 50000 på hele projektet, vareindkøb, webdesign osv..

Hva synes I seje tøser,???

Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:07

Hej honning82

Jeg lytter lige med, jeg står med samme tanke og budget.

Håber der kommer nogle gode indput :)

Fra Herning
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:12

Hej Honning82 :)

Jeg står faktisk også selv i præcis samme situation.
Jeg tænker lidt om - nu når vi tydeligvis er flere med samme tanker - burde slå hovederne sammen og udveksle ideer?
Evt på skype? :)

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:18

hej igen :-)

jeg tænker mest på størrelser.. f.eks størrelserne : 34 , 36, 38, 40, 42, 44  er det så ok med at købe 2,2,4,4,2 eller?? øh det er svært hmmm

Tilmeldt 23. Jul 08
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 14:15

Du skal ikke købe ret mange af yderstørrelserne... 34 og 44 går der ikke mange, men vær opmærksom på modellerne, nogle styles passer bedre til slanke kvinder og vice versa.

God vind.

Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:34

Jeg tror vi er mange der har haft den tanke - Især hvis vi er sydpå og kan se hvor billigt tøj og tilbehør kan være. 

Jeg køber selv tøj på nettet, men jeg mener man skal finde ud af præcist hvor der er et marked. Der er SÅ mange udbydere af tøj, også meget billigt tøj.

Man kan se at mange af dem bukker under, fordi de sælger det samme som alle andre.

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 14:04

Det kræver ENORMT meget arbejde. Jeg har nu i 3 år overvejet hvordan jeg skulle komme i gang. 

Jeg er indgået et samarbejde med et firma som designer min webshop helt fra bunden med bla også twitter og facebook.
De hjælper mig bla. også med online markedsføring etc.

OG det er IKKE gratis. Nu ved jeg ikke hvad du vil og i hvilken retning din shop skal, men vil opfordre dig til at finde ud af

- HVORDAN SKILLER JEG MIG UD!!! Det har jeg gjort og jeg launcher 1. oktober 2012 ;o)

Held og lykke :-) 

Fra Nordborg
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 119
Fra  Mumschoice.dk Skrevet kl. 14:06

50.000 er mange penge, men tro mig, de løber væk og inden du ser dig om, så har du kun betalt din shop. Se om du kan undvære lidt i privatøkonomien ;) 

Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:43
Tina Lykke Madsen:

Du skal ikke købe ret mange af yderstørrelserne... 34 og 44 går der ikke mange, men vær opmærksom på modellerne, nogle styles passer bedre til slanke kvinder og vice versa.

God vind.

Hej,

Størrelserne kommer an på, hvilken type tøj det er og hvor gamle kunderne er. Jeg har købt tøj ind i 8 år, de sidste 4 år til målgruppen 35+. Der var de største størrelser 42 og 44. Jeg vil ikke anbefale str. 34.... Pråv fx at starte med 38-44

Mvh Tina
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 20:25
Jeg har haft netshop med designertøj i 6 år. Og de str. Der sælger bedst er 36 og 38. Havde dog også 40 og 42.
50.000 lyder af meget lidt, da du jo skal få kunderne til at finde dig. Det er jo ikke som på gaden hvor du ser en butik. Her skal kunderne finde dig blandt rigtig mange. Lille reklame i avis eller blad koster nemt 4000-10.000 og Google Adwords koster uden det store reklame 1000-2000 pr. Mdr. Så kommer PBS altså betalingsmodulerne. De er for det første svære at blive godkendt til, men koster også noget plus div forsikringer mm
Held og lykke med dit projekt
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)