Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til PRESTASHOP e-mails

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! her kommer de så :-)

1. problem

vi sender 3 mails ud til kunden når de har handlet hos os. samtidig med de får smækket 1-2 bekræftigelser i hovedet af paypal lige efter er det jo nærmest på kanten til spam. er det ikke muligt kun at sende én lang mail med hele skidtet samlet, ligesom når man bestiller fra gymnordic.

2. problem

Kan man på nogen måde fjerne teksten: [www.ecigaretten.dk] ?

.

3. problem

Af en eller anden grund kan jeg godt under translate e-mail skabeloner oversætte odrebekræftelse, men ikke shipped eller payment accepted. :S

Er det lige til at løse eller skal jeg have en programmør inde over?

-Anders

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 13:47

Hej Anders

Vi har selv rodet lidt med mail flowet i den shop vi er ved at sætte op, og jeg har en idé som måske kan hjælpe dig.

For at undgå alle de tre mails, kan du eksempelvis cutte dem ned til to (det er i hvert fald min plan).

Den første mail er en ordrebekræftigelse, som du forlænger med indholdet af payment mail'en.

Dernæst er mail nummer to en mail med en bekræftigelse på at ordren er sendt, og dermed får kunden også adgang til fakturaen.

Skabelonerne ligger tilgængelig i HTML og TXT format følgende sted på din server:

".. din offentlige webmappe"/mails/da

Med hensyn til klammerne omkring eCigaretten.dk kan jeg ikke hjælpe, men jeg leder også efter en løsning, og hvis jeg finder den vil jeg gerne dele den.

Mvh.

Karina

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 16:19

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Herfølge
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 62
Fra  BilligProjektor.dk Skrevet kl. 16:45

Jeg håber det er ok, at jeg lige "låner" tråden her.

Jeg kunne godt tænke mig, at handelsbetingelserne var vedhæftet en af de mails man udsender - f.eks. en ordrebekræftelse eller afsendt-mail. F.eks. ved at jeg uploader en .pdf med handelsbetingelserne, som så automatisk bliver sendt med.

Nogle der ved hvordan man kan gøre det?

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 18:02

Viergroenne.dk - Thomas:

Jeg håber det er ok, at jeg lige "låner" tråden her.

Jeg kunne godt tænke mig, at handelsbetingelserne var vedhæftet en af de mails man udsender - f.eks. en ordrebekræftelse eller afsendt-mail. F.eks. ved at jeg uploader en .pdf med handelsbetingelserne, som så automatisk bliver sendt med.

Nogle der ved hvordan man kan gøre det?

Hvis du blot går ind og redigerer i den skabelon hvor du vil have handelsbetingelserne med, kan du lave et link til den PDF du har lagt op på din hjemmeside Smile

Jeg har nævnt i det første indlæg, hvor du finder skabelonerne - du kan også PM mig, så du ikke stjæler mere tråd end højst nødvendigt Smile

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 19:21

Folk der har spørgsmål til PrestaShop er også meget til velkommen til at benytte det danske forum på www.prestashop.com

Der er mange kloge danske prestashop geeks der er klar til at hjælpe Smile

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 20:00
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)