Jeg har nu haft min shop i ca. 6 mdr........har endnu ikke fået den søgeoptimeret - ved ikke lige hvordan, hvem, hvormeget - det er jo en jungle for mig som er helt grøn, når det handler om sårn noget.
Nå - men jeg ville høre om der var en af jer som måske kunne hitte på et lille slogan til min shop...eller har nogle andre FEDE idéer til hvordan jeg får en shop som bliver rigtig rigtig kendt.
Et slogan lige nu har jeg ikke men du kunne jo som du gør her placere indlæg om hvad det drejersig om på div. fora og her skabe interesse for din shop!
Vi må vide lidt mere før vi kan komme med et slogan - men jeg forsøger med dette "Hvorfor stå i køen - når du kan få det lige til døren!
tak for input.......men havde mere tænkt noget der relaterer sig til mænd, plejeprodukter, maddelikatesser og accessories/tilbehør som er på min forside..........men tak for dit input
tak for de pæne ord om mit site..........hører meget gerne fra dig med dine idéer om mere wellness..........jo du har ret sæfølig bliver varerne leveret direkte hjem til kunderne..........