Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tjek af erotisk webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
hej alle


tak for et godt forum, vi er en virksomheder der har ekisteret i et stykke tid, vi ville mega gerne have jeres besyv med hvad vi kan gøre bedrer (der er jo altid noget )


hvis i har tid og kræfter

 

min side hedder: www.fun4couples.dk

 

på forhånd mange tak

 

christian

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Først så vil jeg anbefale dig at få fat i en grafiker der kan gøre noget ved siden. ;)

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Ja - den var ikke helt nem. Det første som falder mig i øjnene når jeg træder ind på siden, er: rodet opsætning, og aaalllt for meget tekst. Start evt. med at sætte et andet standard-template op, og rediger ud fra det.

Få mere grafik på siden, så det ikke bare blive ren tekst. Opdel menuen (kategorier) og indholdet, så det ikke flader i et.. Jeg vil råde jer til at søge lidt professionelt hjælp, da i uden tvivl vil kunne skabet MEGET mere salg, ved at få en som virkelig har forstand på design og optimering, til at gå jeres side igennem.

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
ja det er desværer en standard løsning som vi valgt at starte med, men ville selvfølgelig gerne have en prof. med ind over det når det hele tegner bedrer
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :
det kunne selvfølgelig være en løsning, du kender vel tilfældigvis ikke nogle?
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 19-06-2007 23:31:40
Forfatter: fun4couples.dk
det kunne selvfølgelig være en løsning, du kender vel tilfældigvis ikke nogle?


Der er skam rig mulighed for at lave den du har nu flottere, selvom det er en std.-løsning, se fx på den layouts som ligger i systemet i forvejen. Du kan nemt også via administrationen lave dit eget layout, eller få en anden til det, hvilket jeg nok til anbefale.

Du er velkommen til lige at sende mig en PB eller en e-mail, så vil jeg da gerne hjælpe jer videre ;-)

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
pb er sendt
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Fun4Couples.

Jeg har tidligere haft en smule arbejde, med at interviewe eksotiske modeller som har været i Playboy og andre dyre blade. I den anledning kom jeg rundt på rigtige mange website, i research-øjemed! (jaja, der er sikkert nogle som griner, men det VAR altså research! )

Jeg vil først og fremmest anbefale jer:



- I skal have lavet grafik som er tilpasset jer, jeres butik og hvad I vil udstråle.



- I skal droppe alt hvad der hedder standardløsninger.



- I har et fedt navn, det skal udnyttes bedre. Tænk på at få lavet et unikt logo, kun til jer som er lavet og fremtænkt/designet af professionelle mennesker, som arbejder med nøgleord, tænker abstrakt og kreativt og som har fingeren på pulsen.



- Opsætning af jeres website, kan gøres meget bedre for de besøgende kunder. Dvs., at finde links, opsætning af billeder (hvilke typer billeder der er, kan også optimeres) og det er alt sammen med henblik på, at I giver kunderne en mere behagelig oplevelse) :) Derudover kunne det være spændende at se nærmere på den generelle opsætning og så også detaljerne.



- Oftest ligger der MANGE følelser gemt i arbejdet, med sit personlige website - hvad enten det er firma eller privat. Derfor kan man nemt komme til at træde forkert, når man gerne vil rådgive. Men det er altid med de bedste intentioner og fordi jeg og mange andre art directors og designere har set utallige af erotiske websites, og ud fra et professionelt synspunkt. Altså "Hvad sælger? Hvad sælger ikke? virkemidler? Farver? Differentiering " m.m.



 Hvis I ellers søger lidt løsninger, er I meget velkommen til at kontakte mig/mit firma og se hvad vi kan gøre :)

Glæder mig til at følge udviklingen med jeres website/webshop! :)



Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian,

 

Jeg vil tilslutte mig de andre, siden er ganske enkelt ikke lækker at kigge på.

 

Jeg har sendt dig en lille PM, måske det kan hjælpe dig lidt.

 

 

Mvh Mørch

Mørch

Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
der er edbproblemer, så går lige et par dage inden jeg vender tilbage
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)