Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges på vores nye hjemmeside

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlotte Fernstrøm:
Citatet er på, fordi vi ofte oplever at kunderne vælger den billige løsning først, og bagefter kommer til til os, for at få det rettet til.

Så brug det som en anekdote ved jeres julefrokost. Det hører ingen steder hjemme i jeres kommunikation til kunden.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

T-Nielsen:

Charlotte Fernstrøm:
Citatet er på, fordi vi ofte oplever at kunderne vælger den billige løsning først, og bagefter kommer til til os, for at få det rettet til.

Så brug det som en anekdote ved jeres julefrokost. Det hører ingen steder hjemme i jeres kommunikation til kunden.

Citatet er fint - og er da i aller højeste grad relevant i forhold til kunden!

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Citatet er fint - og er da i aller højeste grad relevant i forhold til kunden!

Ikke enig og jeg mener der er stor risiko for at tabe kunder på det. Kunden besøger hjemmesiden for at få løst et problem og ikke for at blive belært om, at han har begået en fejl ved at have valgt en forkert løsning i første omgang.

Det virker på mig som om virksomheden ikke selv tør stå ved budskabet om at:  ja, de er dyrere, men leverer også bedre kvalitet.Det er da ikke noget at skamme sig over, så sig det dog ligeud.

Kunderne ønsker klar tale og dialog med virksomheden, med streg under virksomheden.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

ov det kunne ellers være et godt tidspunkt at lave en afstemning.

 

Hvis man ellers kunne lave sådan en

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er stadig mange ting fra den tidligere tråd du kan bruge ;) Og så spurgte du om SEO, der kom der vel også nogle råd du kunne bruge?

Baggrunden fungere virkelig dårligt til indholdet. Ved den gule pil, bør linjerne som minimum flugtes, ellers virker det som om at menuen bare er kastet ind på siden.

Den røde pil viser den mærkelige streg, som en eller anden har lagt i baggrunden. Den er virkelig forstyrrende da den bryder igennem indholdet på siden, se grøn pil

Og en mærkelig ting af en dobbelt-scrollbar (Det kan i sikkert ikke få ændret, men det er stadig en irriterende ting.)

Og så skal i simpelthen have styr på de skrifttyper der bruges. Der er VIRKELIG mange forskellige fonts, bare i toppen er der et par forskellige. Menuen skiller sig ud fra teksten i indholdet etc. 

Citatet på forsiden synes jeg heller ikke om. Hvis folk finder jer, og i virker troværdige så vil de alligevel kontakte jer og spørge på rabatter (Er det ikke din oplevelse? I sælger trods alt dyre produkter) Hvis de gør det, så kan i bruge citatet, i en kortere version, til at forklare priserne.

Ved at skrive det på hjemmesiden, så er jeg bange for at nogle vil misforstå det, og slet og ret vælger en anden løsning. Derudover så virker det til at i er af den holdning, at alle de billigste løsninger = dårlige. Og det er jo ikke helt sandt, er der ikke noget hvor i er konkurrencedygtige på prisen?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlotte Fernstrøm:

ov det kunne ellers være et godt tidspunkt at lave en afstemning.

 

Hvis man ellers kunne lave sådan en

Opret et nyt debatindlæg, man kan oprette afstemninger i det første indlæg

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)