Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjekke links hos konkurrenter

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 07:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
ved du hvordan opstilling er når den tjekker altså kommer den med lister hvad de andre service tjekker , måske kommer der de samme op igen mange gange som der gør når man selv tjekker mange steder kombinere selv alle værktøjer , derved fjerner den når steder nævnes flere gange ting vis den gør det er det rigtigt meget tidsbesparende værktøjer , jeg er lidt nysgerrige vedr dette her værktøj som du linker til om hvor meget tid der spares ved at bruge det

Hej Michael, 

Skriv et domæne til mig i PB som du gerne vil have tjekket, så sender jeg rapporten til dig og så kan du prøve at sammenligne :)

Kristian Ole Rørbye

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:22

Kristian Ole Rørbye:

Mikael christiansen:
ved du hvordan opstilling er når den tjekker altså kommer den med lister hvad de andre service tjekker , måske kommer der de samme op igen mange gange som der gør når man selv tjekker mange steder kombinere selv alle værktøjer , derved fjerner den når steder nævnes flere gange ting vis den gør det er det rigtigt meget tidsbesparende værktøjer , jeg er lidt nysgerrige vedr dette her værktøj som du linker til om hvor meget tid der spares ved at bruge det

Hej Michael, 

Skriv et domæne til mig i PB som du gerne vil have tjekket, så sender jeg rapporten til dig og så kan du prøve at sammenligne :)

jeg er lidt nysgerrige om de er bedre da jeg synes det virker okay bruge alle samme gratis versioner , da alle viser noget forskelligt , men jeg skriver lige en PM

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 05:59

Har sendt dig et rapport eksempel Michael :)

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:19

you can use hrefs site explore or Backlinkwatch.com to check backlinks of your comperitors.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 09:44

Jeg bruger bare Google er gratis og funker udmærket :-)

Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:26

SEO-konsulent:
Derudover har du ret i at bing har overtaget yahoo site explorer. Ikke med helt den samme funktionalitet, men jeg tror mange gamle fans af yahoo site explorer tager imod det med kyshånd alligevel. Det hedder nu bing link explorer, og du kan bare anvende det igennem bing webmaster tools. Du skal således have en webmaster konto for at få adgang til det. 

Hej SEO-konsulent!

Nu har jeg bekræftet mine domæner i Bing Webmaster Tools, men jeg kan ikke finde noget der hedder 'Bing link explorer'?

Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:47

heroyy:

Hej SEO-konsulent!

Nu har jeg bekræftet mine domæner i Bing Webmaster Tools, men jeg kan ikke finde noget der hedder 'Bing link explorer'?

Nu har jeg løst problemet. Det hedder 'Linkoversigt' og ikke 'link explorer' her i min dansk sprogede Bing Webmaster tools.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:24

Jeg bruger lige nu MajesticSEO og Ahrefs.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)