Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal jeg vælge, når jeg skal have en vps? Søger de bedste ikke de billigste

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 12
Indlæg ialt: 64
Fra  w Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der kan anbefale et godt sted at købe en vps. Søger et top professionel sted og ikke nødvendigvis det biligste. VPS skal være linux.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:08

VPS.NET og atter VPS.NET. Har været kunde der i snart ét år og er mere end tilfreds med det.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:08

Hvilke krav har du til løsningen? Hvad vil du hoste på den? Skal du bruge vedligeholdelse af serveren ? Vores VPS-Løsninger er suveræne, særligt hvis du har brug for vedligeholdelse, men der er bestemt også andre der er værd at tage med - men hvilken retning jeg skal pege dig i afhænger af dine behov :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:10

Hej

før jeg anbefalder nåde ville det være lidt rat at vide hvad du har brug for.. samt hvad den skal bruges til..

ellers vil jeg sige nu nok skal se efter udlanske vps.. da de er for dyre i danmark i forhold til hvad du får.. men igen kom med lidt krav så kan jeg godt hjælpe dig.. har haft et par vps både i danmark og i udlandet

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:12

tag du en Centos 6.0  Vps server hos TDC hosting så ved du det virker prise  ca 199 per mdr

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 00:19

Det kommer jo helt an på hvad du skal bruge den til. vi tilbyder 3 løsninger som er koblet på backbone mellem Europa og USA (50Gbit´s) edb-eksperten.dk edb-hosting.dk edb-hosting.net ligger alle på den billigste vps løsning vi har og der er stadig et stort overskud af ram tilbage. Vi har 30 dages retur ret på alle vores løsninger samt gratis hosting til små personlige hjemmesider.

PS. da edb-hosting.net er under udvikling anbefaler jeg du kigger på .com eller .dk

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

jeg har gode erfaringer med dem her ved vps http://www.unoeuro.com/products-vps.php billige og nærmeste ingen ned tid og har en super flink suport 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 09:05

Hej Esben, du skal velkommen til at bestille virtuel server hos os - du har 14 dages prøvetid helt uden risiko.

Vi hjælper også gerne med flytning til den nye server.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 09:37
Jeg kan klart anbefale Linode.com
Hvis det skal være endnu mere professionelt kan du jo også tage et kig på amazon
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:42
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)