Hvilke krav har du til løsningen? Hvad vil du hoste på den? Skal du bruge vedligeholdelse af serveren ? Vores VPS-Løsninger er suveræne, særligt hvis du har brug for vedligeholdelse, men der er bestemt også andre der er værd at tage med - men hvilken retning jeg skal pege dig i afhænger af dine behov :-)
før jeg anbefalder nåde ville det være lidt rat at vide hvad du har brug for.. samt hvad den skal bruges til..
ellers vil jeg sige nu nok skal se efter udlanske vps.. da de er for dyre i danmark i forhold til hvad du får.. men igen kom med lidt krav så kan jeg godt hjælpe dig.. har haft et par vps både i danmark og i udlandet
Det kommer jo helt an på hvad du skal bruge den til. vi tilbyder 3 løsninger som er koblet på backbone mellem Europa og USA (50Gbit´s) edb-eksperten.dk edb-hosting.dk edb-hosting.net ligger alle på den billigste vps løsning vi har og der er stadig et stort overskud af ram tilbage. Vi har 30 dages retur ret på alle vores løsninger samt gratis hosting til små personlige hjemmesider.
PS. da edb-hosting.net er under udvikling anbefaler jeg du kigger på .com eller .dk