Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grineren videoklip

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:04
Den har været postet før herinde, og jeg synes stadig at det er noget forbandet svineri!

Jeg kan roligt love, at havde den eller de personer gjort det mod min evt. partner, så skulle de være heldige hvis der var nogen der kunne holde mig tilbage.

Ellers havde jeg siddet i fængsel for grov vold/drab.

Fy for helvede!

Fra Gentofte
Tilmeldt 15. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 21:07
Tilmeldt 13. Jun 07
Skrevet kl. 21:28
ingen tvivl om at det er svineri og jeg var da også selv gået amok hvis nogen gjorde det mod min dame, men anyway syntes jeg nu stadig det er til at grine af når man ser det. det er højst sandsynligt også strafbart, og i øvrigt ikke pænt gjort, men jeg postede den nu ikke for at starte en diskussion, så den lader vi bare ligge...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 21:33
Den er "mega grineren" og "jeg var da også selv gået amok hvis nogen gjorde det mod min dame", er det i orden hvis det foregår mod alle andre end din kæreste?

Eller hvordan skal jeg tolke den?

Hvis Du ikke ville starte en debat eller en diskussion, er det en dum idé at lægge linket i et debatforum.

Jeg er normalt en ganske fredelig person, men når jeg ser sådan et klip tænder jeg af.

Fra Ribe
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 22:00
Mangel på situationsfornemmelse?
InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Tilmeldt 13. Jun 07
Skrevet kl. 22:02

Det er ikke fordi at jeg synes det er ok så længe det ikke går ud over min kæreste, det er jo stadig forkert og strafbart, men derfor kan klippet jo se sjovt nok ud, håber det  var svar nok,

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 22:07
Vi har nok et forskelligt syn på morskab og hvad der er sjovt... Personligt synes jeg på ingen måde at det er okay, at ydmyge andre ved at trække toppen eller bukserne ned på dem på åben gade (eller for den sags skyld andre steder).

Folk der ser stiltiende til, eller udfører sådan et stunt

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:21
Dato: 19-06-2007 22:02:00 Forfatter: Lunic
Det er ikke fordi at jeg synes det er ok så længe det ikke går ud over min kæreste, det er jo stadig forkert og strafbart, men derfor kan klippet jo se sjovt nok ud, håber det  var svar nok,

Nå men så grin dog. Min humoristiske sans rækker desværre ikke til en forståelse af, at overgreb på kvinder skulle være morsomt.

Hans

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:24
Nu har jeg set den to gange og sidder og tænker "er jeg lidt langsom ?" for jeg fandt ikke noget der var sjovt. Det eneste jeg så var en masse pinlige og ydmygende situationer. Håber at sådanne idioter løber ind i en god gang klø en dag.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)