Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ghostwriter til bog eller e-bog

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Har du en god idé til en bog, men ikke tiden, lysten eller evnerne til at skrive den?

I så fald kan du stadig realisere din idé ved at bruge en ghostwriter, som i samarbejde med dig afklarer hvad bogen skal indeholde og som udfører alt skrivearbejdet. Bogen eller e-bogen kan efterfølgende blive udgivet i dit navn.

Jeg kan tilbyde dig:

- Gennemgang af din idé

- Vurdering af udgivelsesmuligheder og forretningsmodel

- Interview af dig og afdækkelse af indhold, samt yderligere nødvendig research og fact-checks

- Udarbejdelse af synopsis og første kapitel til forlagsdialog

- Skrivning af bog og efterbearbejdelse og redigering

- Hjælp til publicering enten til dialog med forlag eller selv-publicering 

Prisen for at få skrevet en bog afhænger meget af hvor stor en del jeg skal indgå i, omfanget af bogen, samt hvilken afregningsform vi bliver enige om: hvor meget der er fast pris og hvor meget der er afregnet på basis af salget.

Hvis du er interesseret i at høre mere om dine muligheder, uanset om det er en kort selvpubliceret e-bog eller en længere fysisk bog til udgivelse på forlag, så skriv til mig på joachim@tankefuld.dk 

Med venlig hilsen

Joachim Lykke Andersen

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Joachim

Hvad med en teknisk e-bog på engelsk? Ligger det indenfor de rammer, som du tilbyder?

Venlig hilsen
Ole
Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole,

I forhold til det tekniske er det meget oplagt og jeg er meget rutineret i at skrive tekniske tekster, der er lette at læse.

Vedrørende sprog, så er det klart at engelsk ikke er mit modersmål. Hvis det er essentielt med hensyn til tone og fingerspitzgefühl, så skal du nok finde en anden.

Når det er sagt, så har jeg skrevet meget på engelsk, derunder akademiske artikler og tekniske tekster inden for softwarebranchen. De akademiske artikler har været underkastet review med henblik på publicering i internationale tidsskrifter, og jeg har i den forbindelse fået meget fine kommentarer omkring det sproglige.

Jeg skriver gerne et par prøveafsnit, hvis det kan hjælpe din vurdering.

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, Joachim

Jeg har længe haft i tankerne at skrive en "how to get started" bog om et stykke software, som jeg bruger til daglig kender ganske godt. Der synes at være et udækket behov internationalt. En e-bog er helt oplagt.

Tiden har dog ikke lige været til det, men med dit indlæg in mente, så tager jeg lige tænkehatten på igen og tager evt. kontakt til mig.

Venlig hilsen
Ole

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)