Jeg har f.eks min egen fodbold klub i Odense og kunne godt bruge en måltavle, hvor skal jeg lige ligge det indlæg op henne ? Mvh Mørch |
Ny sektion, med hvad man mangler
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Mørch
Dbh Martin |
Evt. en ved siden af "jeg har et godt tilbud" hvor den så istedet hed "jeg søger et godt tilbud" Jeg synes det er en god ide |
Jeg sad lige for sjov og kiggede lidt i de forskellige rum. i 4 forskellige rum fandt jeg indlæg inden for de første 3 sider hvor folk søgte et godt tilbud. Så syntes sku det ville være super, jeg er sikker på at det bliver en meget, meget brugt side. Det er jo også lækkert at vi aminoer handler sammen og det vil denne side jo være perfekt til. Venlig hilsen Mørch |
Mørch
Hej Jeg vil lige holde gang i denne tråd! Men jeg vil også lige komme med et forslag til at udvide med den mulighed at man kunne ligge arbejdsopgaver ud til udbud til andre Amino Brugere. Der kunne eksempelvis være en lille afgift til amino for at styre dette som betales af udbyder. Som jeg ser det, skal der bruges lidt energi på at kontrollere dette forum derfor afgiften Udbyderen skal have muligheden for at holde budrunden lukket eller åben Dem der byder ind på opgaven skal have muligheden for at skrive en længere salgstale for hvorfor man skal vælge dem samt, mulighed for at ligge henvisninger til til kunder som de har løst opgaver for Dette er bare min ide som jeg ligger op til debat |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)