Hej Aminoer! Dette er mit første indlæg på Amino og har set meget frem til at bruge det, efter megen læsen om iværksætteri, virksomhedsøkonomi og generelt knowhow om erhvervsdrivelse i Danmark. Jeg er 15 år og bosat i Søborg ud for København. Som i nok får øje på, så er jeg ikke den skarpeste kniv i skuffen hvad der angår grammatik, men se nu bort fra det. Mine kompetencer ligger et andet sted. Jeg har tit fået at vide at jeg er bedre til at skrive engelsk end dansk, hvorvidt det nu passer, ved jeg ikke, men tror nu der er noget om det ;) Jeg har brugt de sidste par måneder her på at læse, søge og generelt bare få viden om hvad der angår iværksætteri i store omfang. Jeg ved selvfølgelig ikke alt, men jo mere man arbejder, jo mere lærer man. Alt den knowhow jeg har opbygget er selvfølgelig på baggrund af at jeg vil gerne starte min egen virksomhed og skabe noget salg eller nogle ydelser som jeg kan tilbyde i Danmark og hvorfor ikke også i udlandet. Jeg har stiftet nogle små virksomheder som jeg har lært meget af. Det har været virksomheder som udelukkende har kørt på gratis domæner, men som er blevet markedsført igennem facebook annoncer. Jeg har udviklet mit eget svar på en slags ''Facebook on your desktop'' og valgte i sin tid at kalde den for ''Oyd Technology'' altså On your desktop. Det vil sige at du ville kunne få adgang til facebook, med alle de funktioner som facebook har, uden at skulle åbne din browser, men bare med et enkelt klik. Det var en teknologi som jeg udviklede med en software som Mozilla havde lavet, og visionen var egentlig at opkøbe Mozillas software så jeg kunne skabe en patent på teknologien. Der gik ikke lang tid før at jeg fik øje på projekter som gik meget stærkere og stod meget stærkere på markedet, og så var de endda gratis. Det var en periode som jeg har lært meget af, og ikke vil glemme. Det var min første lille virksomhed, som jeg iøvrigt også kørte nog affiliate ind over så jeg også tjente mig utroligt lidt penge. Jeg har fornyligt hat et projekt oppe at vende med en af mine gode venner. Han har sit eget smykke firma og jeg fik idéen at vis vi kunne lave nogle produkter som skillede sig ud fra de smykker han lavede i forvejen, ville vi kunne lave et helt nyt ''partner selskab'' til hans i forevejen eksisterende smykke firma. Så produktiv jeg var for idéen lige så langsom var han. Vi havde ambitioner om at kontakte kina for Wholesale og jeg lod opgaven over til ham, da det var ham som havde kontakterne. Det projekt har jeg droppet da det ikke virkede som om at han brændte lige så meget for idéen som jeg gjorde, og det er jo ærgerligt! Nå, det var vist nok om mig og min lille karriere! Sagen er at jeg gerne vil hjælpe dig med at starte en virksomhed, så vis du er klar, har en idé eller også bare vil prøve at udveksle dine idéer med mig, så er jeg klar på et samarbejde! Jeg interessere mig især for økonomi og investering, men alt som har med markedsføring, salg og penge fanger i den grad også min opmærksomhed. Vh. Rasmus Sveistrup |
Vil du starte en virksomhed som jeg, men synes du at du mangler en partner? Biografi om mig
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)