|
Hej Allesammen. Tak for et godt forum.. Jeg har hele tiden ment (og mener fortsat) at dette sted er en stor force for danske iværksættere. Nå, men frem til emnet. I starten af dette år, startede jeg så småt op for mig selv, blev registreret, fik hjemmeside.. the works. Jeg fik sågar nogle opgaver som jeg løste ganske tilfredsstillende, og alt var fryd og gammen.. Men så sker det.. Jeg bliver ramt af sygdom, og alt fokus (jeg mener alt) går over på det. Jeg prøver at komme på nogen som eventuelt kan passe gesheften, men det bliver ikke til noget. "Heldigvis" var jeg ikke midt i nogle opgaver eller forpligtelser.. Men da jeg senere kommer ovenpå, er skaden sket. Hjemmesiden med tilhørende mail har kørt et par måneder (upasset) og det samme har telefonen. Potentielle kunder har uden tvivl været der og gået videre, idet de ikke har kunnet få kontakt. Alt dette er jeg selvfølgelig meget ked af, og det er det sidste billede man ønsker at kunder og folk generelt skal få om en. Men hvad kan man gøre? Jeg har overvejet at starte op igen, og denne gang med en stedfortræder. Jeg tror stadig på mit produkt, men ved ikke om mit omdømme har lidt så meget skade at jeg ligeså godt kan starte fra bunden. Hvad mener i? nogle der har hørt om tilsvarende eksempler? Mvh Henrik |
Men held og lykke herfra. Og velkommen tilbage på banen.

Bliv gratis medlem