Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer man igang igen? og renser sit navn?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allesammen.

Tak for et godt forum.. Jeg har hele tiden ment (og mener fortsat) at dette sted er en stor force for danske iværksættere.

Nå, men frem til emnet. I starten af dette år, startede jeg så småt op for mig selv, blev registreret, fik hjemmeside.. the works. Jeg fik sågar nogle opgaver som jeg løste ganske tilfredsstillende, og alt var fryd og gammen.. Men så sker det.. Jeg bliver ramt af sygdom, og alt fokus (jeg mener alt) går over på det. Jeg prøver at komme på nogen som eventuelt kan passe gesheften, men det bliver ikke til noget. "Heldigvis" var jeg ikke midt i nogle opgaver eller forpligtelser.. Men da jeg senere kommer ovenpå, er skaden sket. Hjemmesiden med tilhørende mail har kørt et par måneder (upasset) og det samme har telefonen. Potentielle kunder har uden tvivl været der og gået videre, idet de ikke har kunnet få kontakt.

Alt dette er jeg selvfølgelig meget ked af, og det er det sidste billede man ønsker at kunder og folk generelt skal få om en. Men hvad kan man gøre?

Jeg har overvejet at starte op igen, og denne gang med en stedfortræder. Jeg tror stadig på mit produkt, men ved ikke om mit omdømme har lidt så meget skade at jeg ligeså godt kan starte fra bunden.

Hvad mener i? nogle der har hørt om tilsvarende eksempler?

Mvh

Henrik

Henrik Jonsson Salg og Marketing konsulent - Udvid til Norge 4.8 Mil potentielle kunder Vi viser vejen. contact@hjtranslation.com
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 16:51
Tjaa, jeg ville nok re-lancere mig og se om det virkede i første omgang. Kender ikke dit kundegrundlag og markedsområde så det er lidt svært at sige "hvor meget skade" du har fået af at have en inaktiv hjemmeside... Men det afhænger jo altsammen af dit markede. Hvis man sælger personlig service ydelser er det nok ikke det smarteste ikke at være tilstede, men sælger du hyldevarer brugerne bare kan købe andre steder, så har de glemt det allerede. (måske)

Men held og lykke herfra. Og velkommen tilbage på banen.

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 17:09
Hej Henrik,

Jeg har været ude for næsten det samme, jeg røg på hospitalet med mange maveproblemer. Jeg mistede nogle kunder og kunder var ikke tilfredse. Jeg snakkede med min far om det, som er en gammel rotte i fadet og vi fik lavet en slags pressemeddelelse, som jeg sendte udtil alle mine tidligere og nuværende kunder. Både for at fortælle om hvad der var sket, men også for at sige at jeg var tilbage på sporet og være mere end klar til at sælge igen.

Det gav bonus, folk forstod min situation og i sidste ende udviklede det sig til en positiv udvikling.

Så mit råd må være, fortæl det som det er, og sæt den i 5 gear og kæppen i bund så skal alt nok blive godt igen.

Mvh Rasmus

PS. håber du er tilbage på banen igen.

Mørch

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 17:42
Hej Henrik

Jeg er en af dem der har forsøgt at kontakte dig flere gange uden held - og er "gået videre", som du kalder det.

Det gør mig ondt at høre, at årsagen er sygdom, men samtidig genvinder du respekten ved at fortælle det. Jeg syntes bestemt ikke du skal opgive og synke ned i modløshed, hvis du på nogen måde kan klare det, og meget gerne med hjælp udefra. Som du siger, er der nogle forpligtelser der følger med når man har sagt ja til en opgave, og det vil være betryggende som kunde at vide der er flere til at klare det.

Jeg ved ikke om det er en løsning simpelthen begynde at behandle de mails og telefonsvareropkald du har og sige tingene som de er. Mange har nok fået løst deres opgave til anden side (mig selv fx), men du kan sikkert genvinde nogle kontakter på lang sigt. Du havde noget Norge eksport-hjælp så vidt jeg husker, som jeg samtidig droppede da container transporten glippede, men p.g.a. din historie her vil jeg ikke være nær så utilbøjelig til at henvende mig når der blev behov for et Norge tiltag.

Jeg er sikker på at mange andre vil have det på samme måde, Du kan samle meget op igen ved at være ærlig og vise hvordan problemerne er overvundet.

Pøj, pøj med helbredet og velkommen tilbage.

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 18:06
Ja for søren Henrik, se en af dine gamle kunder er der.

Natasja kan ikke synge det bedre end hun gør når hun synger "Op med Ho''det min ven"

Der er jo ikke så meget at gøre ved det som er sket og husk vi på Amino er din sparings partner, så skriv hvis der er mere :)

Jeg ser lige om jeg kan finde det brev jeg sendte rundt, men har skiftet fra PC til MAC, så jeg vil ikke love noget. Men jeg skriver hvis det er.

Mvh

Mørch

Mørch

Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:53
Tak for de hyggelige og opmuntrene ord! :)

Jeg er helt sikkert tilbage, og nu er jeg en lektion rigere, og denm kan jeg da også godt give videre med det samme. Som Kjeld sagde, så bør man altid sikre sig at man har en back-up på, således at kunden ikke ender op med et stort problem hvis man som enkeltmandsvirksomhed o.lign af forskellige årsager falder fra.

Kan man ikke få en fra familien eller bekendt til at hjælpe, så må man bide i æblet og kontakte en fra branchen som sikkert kan hjælpe imod betaling. Det er det jeg har lært i denne omgang, og det har jeg taget til mig. Nu venter så genopbygningen.

Endnu engang tak for ordene :)

Henrik

Henrik Jonsson Salg og Marketing konsulent - Udvid til Norge 4.8 Mil potentielle kunder Vi viser vejen. contact@hjtranslation.com
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)