Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se hvad jeg har opnået på kun én måned (ikke-iværksætter relateret)

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 11 person

Jeg har simpelthen lige lyst til at pisse Jante lidt op og ned ad ryggen i dag, for jeg er virkeligt stolt af hvad jeg har præsteret at opnå i løbet af den sidste måned.

Sagen er den at jeg siden jeg stoppede min aktive karriere som cykelrytter i 2009, har været på grænsen til direkte fed (i hvert fald godt og grundigt buttet). For en måned siden besluttede jeg at stoppe op og leve en mere sund livsstil, og i den forbindelse har jeg droppet colaerne (på nær en enkelt dag i weekenderne), begyndt at spise sundt med masser af fibre, løbe, cykle (hovedsageligt mountainbike) og styrketræne. Jeg har altså nu trænet intensivt og spist sundt i den sidste måned, og resultatet taler for sig selv:

Et vægttab på 10 kg og en kæmpe forøgelse af min muskelmasse over hele kroppen, hvilket er særligt tydeligt på skulder, overarme og nakken som stort set allerede er fedtfrit og erstattet med muskler. Jeg er i øvrigt gået 5 huller ind på mit ellers elskede bælte (som jeg er tvunget til at kassere indenfor de næste 14 dage).

Jeg er desværre ikke i besiddelse af et før-billede, men til gengæld har min kæreste taget følgende billede af mine skuldre og overarme tidligere i dag. Jeg kan i øvrigt indskyde at jeg før jeg startede med at træne, var godt polstret med fedt på både skulder, nakke og arme, og uden muskler ligemeget hvor meget jeg spændte for at fremkalde dem - så det følgende billede taler virkeligt for sig selv:

Jeg er virkeligt stolt af det foreløbige resultat, og kan næsten ikke få mine øjne fjernet fra dette billede..

Jeg fortsætter med at træne fremover, for udover min stærkt øgede muskelmasse og forsvundne kilo (der skal forsvinde mange flere), er jeg blevet mere rolig og selvkontrollerende (mange herinde husker måske min tråd om mit hidsige temperament omkring nytårstid) og har fået meget mere selvtillid - både i troen på egne evner samt når jeg møder nye mennesker.

Når, jeg håber ikke at min tråd har trådt for mange over tæerne.. I må i hvert fald have en god weekend :)

De bedste hilsner,

Morten

Ps.: Resultatet er i øvrigt opnået helt uden brug af anaboliske steroider - altså udelukkende på hård træning, sund kost og nøjagtigt indtagelse af proteinpulver..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Virkelig fedt at høre Morten.
Klap dig selv på skulderen. Virkelig stærkt!

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror ikke, du finder mange på Amino, som ikke anerkender, at hårdt og målrettet arbejde med efterfølgende succesfulde resultater giver ret til at "jante" lidt, som du selv kalder det.

Jeg synes at 10 kg på en måned er bekymrende meget, og jeg håber inderligt, at det lykkes dig at finde en god måde at stabilisere din kost, når du er helt i mål. Held og lykke med det.

Hans

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer begge (Kasper og Hans)... Jeg er virkeligt stolt af hvad jeg har opnået indtil nu, og dette giver blot endnu mere blod på tanden til at fortsætte :)

@Hans: Jeg ved at 10 kilo på en måned er ret meget, og regner også stærkt med at jeg - i takt med at der ryger endnu flere kilo af - får sværere og sværere ved at tabe mig. Lige nu spiser jeg min mad efter hvad jeg gjorde udenfor sæsonen da jeg var aktiv elitecykelrytter (vejede dengang 65 kg og havde en fedtprocent på mellem 4 og 6), og den mængde mad agter jeg at fortsætte med, hvilket i sidste ende betyder at vægt kontra mad gradvist vil blive udlignet, hvilket i sidste ende vil stabilisere vægten..

Jeg har heldigvis stor erfaring med at kontrollere mit energiindtag (andel af mængde, kulhydrater, proteiner m.v.) fra tiden som næsten-prof cykelrytter, så jeg føler at jeg har ret godt styr på det med kosten :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 28
Fra  www.iphone6.dk Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot resultat på så kort tid. Thums Up ;)

Jeg har +5 års professionel erfaring med Digital Marketing, og er en Wizard inden for områderne; SEO, SEM, Youtube advertising. 

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker Kim :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan Morten, super godt gået!

Jeg faldt ved et tilfælde over nogle billeder fra du kørte løb og tænkte, at det var meget lig min egen situation du var kommet ud i :-)

Klø på og giv gas :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

en lille del kan være et salt overskud i kroppen som træning er en af tingene der er gode til at få balancen i kroppen dog skal man passe på ikke komme i underskud , men du lyder til vide hvad du gør

det lyder super det du har tabt dig , jeg håber du får mere frem gang mere muskelmasse og og mindre fedt på kroppen , jeg ved selv det er hårdt at konstant at træne og være super slanke og veltrænet , men en sund krop så fungere man bare bedre så det lyder super med din frem gang Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mickel Pedersen:

Sådan Morten, super godt gået!

Jeg faldt ved et tilfælde over nogle billeder fra du kørte løb og tænkte, at det var meget lig min egen situation du var kommet ud i :-)

Klø på og giv gas :-)

Tak for det :)

Men hvordan dælan har du fundet de billeder af mig? ;) hehe

Jeg kender ikke helt præcis din historie, men efter jeg stoppede med at køre cykelløb, slog det klik i hovedet på mig.. Skulle bare have cola, pizza, slik og burger hele tiden, og så går det stærkt med at kiloene kommer på når man samtidigt går fra 25-30 timers træning om ugen til ingenting ;)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

en lille del kan være et salt overskud i kroppen som træning er en af tingene der er gode til at få balancen i kroppen dog skal man passe på ikke komme i underskud , men du lyder til vide hvad du gør

det lyder super det du har tabt dig , jeg håber du får mere frem gang mere muskelmasse og og mindre fedt på kroppen , jeg ved selv det er hårdt at konstant at træne og være super slanke og veltrænet , men en sund krop så fungere man bare bedre så det lyder super med din frem gang Big Smile

Også tak til dig Mikael - Jeg har naturligvis også som målsætning at holde min krop ved lige samt fortsætte den sunde livsstil når målet er nået. Ellers er al træningen og kostomlægningen jo spild af tid ;)

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)