Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit fantastiske blogsite er færdigudviklet - Klar til at blive bedømt :) www.strongpower.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 114
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Heej Aminoér

Jeg har brugt en del tid på, at få dette site op at kører - vær sød at gå ind og kig og kom med ris/ros

Det er en blog omkring personlig udvikling og Sundhed :)

På bloggen vil der være en masse ekspert indlæg omkring overstående emner, vores sundhedekspert - Lad mig sige vores allesammens Carsten Vagn Hansen respekteret læge, har allerede smidt sit første indlæg op.

Gå ind og kig, og skriv endeligt kommentar

www.strongpower.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:42
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 16:42

Jeg synes at din blog er super god, der er en masse gode indlæg på, som jeg er blevet vildt fascineret af. Det er virkelig spændende og interessesant at læse, men du søgte noget feedback og det skal du også nok få. 

Hvis vi starter med designet. Designet er et klassik Wordpress theme, som jeg kan se er købt fra themeforrest.net så vidt jeg husker. Jeg kan rigtig godt lide themet, og det harmonere godt med det baggrundbilleder du har smidt på, super lækre billeder. 

Jeg synes faktisk næsten ikke der er en finger at sætte på bloggen. Det eneste jeg synes er at du burde nok få slettet META ude i højre side af bloggen. Hvis du vil er det også en super idé at slette de andre, da jeg synes at de ødelægger bloggen lidt, men det er bare min mening. 

- Ellers er det en super god blog, som jeg nok vil læse fremover! :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 17:03

Stokholm Jewelry:

Jeg synes faktisk næsten ikke der er en finger at sætte på bloggen. Det eneste jeg synes er at du burde nok få slettet META ude i højre side af bloggen. Hvis du vil er det også en super idé at slette de andre, da jeg synes at de ødelægger bloggen lidt, men det er bare min mening. 

Tusind tak begge to, håbe der kommer fler :)

Og til Frederik - mange tak, jeg elsker at gøre folk klogere, og er mega glad for din udtalelse :)

Angående det med meta og alt det, så går der højst 24 timer, så det fjernet :) 

Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 17:06

I er også velkommen til at "Syntes godt om" om Strongpower på facebook

Der er også en del aktivitet der, og ofte kommer der key words, der vil få dig til at tænke i succes :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:31

siden den er lidt tung at åbne første gang få lavet nogle af billederne mindre på siden

vis man klikker ved en fejl at fjerner menuen hvordan får man den hurtigt tilbage ?

der mangle noget tekst om forfatter bag siden hvem er denne skribenter ?

jeg kunne ikke finde en kontakt siden på siden

det er forel med social medier på siden der ville jeg vælge google plus og facebook især så man kan likes og plusses din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 09:23

Tak allesammen, for feedback :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)