Jeg mangler noget grafik i toppen... noget lækkert kædet sammen med den enorme mængde tekst. Det vil lidt svare til at man fik 5kg kartofler på tallerkenen og én kyllinge nuggets dertil.
Dog vil jeg sige at valget af skrifttype og størrelse passer utrolig godt.
Jeg kunne godt have tænkt mig nogle punkter markeret med fed-skrift, afsnit, kapitler...kald det hvad du vil. For skal jeg starte fra en ende af og læser de 3 første linjer stopper jeg allerede her, for det er info jeg godt ved. Så ved jeg godt at ikke alle ved det men man kunen måske lave en overskrift
Lille og diskret med stor effekt
Når jeg så kommer til teksten skal jeg i første omgang smage på godterne og tænke uhmmmm jeg har lyst til mere.
Ser vi på linjen: Stress kan give kroniske effekter på både os; både psykisk og fysisk Jeg tænker her... åhhhh nej skal jeg nu til og få det dårligt med mig selv, kan jeg holde til og læse om flere nedværdigende ting om mig selv.
Havde man lavet et punkt der hed "Syntomer" kunne brugeren nemt undgå de, eller faktisk læse dette punkt som det første og nikke genkende til at de punkter som er listet op kan de genkende flere eller alle af.
Der kan være flere grunde til at stoppe med at ryge. Sundhed, økonomi o.l. Har jeg sat mig målet at jeg vil sparre pengene op til en ny bil ved at kvitte smøgerne, så behøves jeg ikke læse at uhhhh det er så farligt, skadeligt o.l. Det kan jeg i forvejen læse på pakkerne, jeg har hørt utallige eksperter sige det og sikkert også hørt venner og familie sige det samme. Jeg lider altså ikke af altzheimer!
Håber du kan følge min tankegang for deler man det op i mindre potioner af tekst med en overskrift der blot er fed og samme størrelse så giver det hurtigt overblik og så er det ligesom små retter man tager for sig på en sushi-bar hvor de har et transportabel bånd der kører igennem restauranten hvor du netop også håndplukker hvad du vil have.
Men husk logo og noget grafik i toppen vil gøre underværker. Her på Amino findes der nogle utrolig dygtige freelancer der kan hjælpe med dette, så anbefalingen herfra er at du lægger et job og så får nogle bud på dette hvis du ikke selv har de egenskaber der skal til for det er alfa-omega at du netop skiller dig ud når du ligger mange timer i dit projekt