Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min hjemmeside klar? - Konstruktiv kritik

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 02:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer!

Jeg har fået bygget mig en ny affiliateside og skal til at køre Adwords-kampagner på det samt noget SEO. Men er den klar til det?

Jeg søger konstruktiv kritik af min side før der markedsføres.

Det er især indlæggene http://boostdigselv.com/laer-at-droppe-smogerne/ og http://boostdigselv.com/slap-af-din-hjaelp-til-at-komme-af-med-stress/ der skal fokuseres på, da det er disse der bliver kørt affiliate-kampagner på. De andre er ren informative og her skal der smides noget Adsense op.

På forhånd tak! Smile

Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!

Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:52

jeg syndes den er klar den er meget ænkel :)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 02:56

Jeg synes den er rigtig god og den er luftig og enkel.

Dog er der lidt grammatiske fejl i teksten og der kunne godt være lidt flere pauser, altså afsnit, i teksten.

Ellers rigtig flot synes jeg.

/Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 02:58

Super godt at høre, Kigger Big Smile 

- Jeg går nemlig efter at have en side der er enkel og overskuelig.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:59

:) var så lidt men er ikke ekspert så kan ikke se fejl osv som andre kan :)

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 03:00

Tak Jens.

Jeg vil få rettet op på teksten Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:07

Jeg mangler noget grafik i toppen... noget lækkert kædet sammen med den enorme mængde tekst. Det vil lidt svare til at man fik 5kg kartofler på tallerkenen og én kyllinge nuggets dertil.

Dog vil jeg sige at valget af skrifttype og størrelse passer utrolig godt.

Jeg kunne godt have tænkt mig nogle punkter markeret med fed-skrift, afsnit, kapitler...kald det hvad du vil.
For skal jeg starte fra en ende af  og læser de 3 første linjer stopper jeg allerede her, for det er info jeg godt ved. Så ved jeg godt at ikke alle ved det men man kunen måske lave en overskrift

Lille og diskret med stor effekt  

Når jeg så kommer til teksten skal jeg i første omgang smage på godterne og tænke uhmmmm jeg har lyst til mere.

Ser vi på linjen: Stress kan give kroniske effekter på både os; både psykisk og fysisk
Jeg tænker her... åhhhh nej skal jeg nu til og få det dårligt med mig selv, kan jeg holde til og læse om flere nedværdigende ting om mig selv.

Havde man lavet et punkt der hed "Syntomer" kunne brugeren nemt undgå de, eller faktisk læse dette punkt som det første og nikke genkende til at de punkter som er listet op kan de genkende flere eller alle af. 

Der kan være flere grunde til at stoppe med at ryge. Sundhed, økonomi o.l.
Har jeg sat mig målet at jeg vil sparre pengene op til en ny bil ved at kvitte smøgerne, så behøves jeg ikke læse at uhhhh det er så farligt, skadeligt o.l. Det kan jeg i forvejen læse på pakkerne, jeg har hørt utallige eksperter sige det og sikkert også hørt venner og familie sige det samme. Jeg lider altså ikke af altzheimer!

Håber du kan følge min tankegang for deler man det op i mindre potioner af tekst med en overskrift der blot er fed og samme størrelse så giver det hurtigt overblik og så er det ligesom små retter man tager for sig på en sushi-bar hvor de har et transportabel bånd der kører igennem restauranten hvor du netop også håndplukker hvad du vil have.

Men husk logo og noget grafik i toppen vil gøre underværker. Her på Amino findes der nogle utrolig dygtige freelancer der kan hjælpe med dette, så anbefalingen herfra er at du lægger et job og så får nogle bud på dette hvis du ikke selv har de egenskaber der skal til for det er alfa-omega at du netop skiller dig ud når du ligger mange timer i dit projekt 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:23

om jer siden mangler hvem er forfatter bag siden , det er meget vigtigt man kan læse lidt om forfatter det giver langt større seriøsitet over siden

kontakt side mangler der så kan kontakte vedr fejl eller ros

social medier så man kan likes og plusses siden der er gode google plus og facebook

få et logo på siden det siger lidt om emmes side , det ville klart sælge sidens budskab bedre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 10:22

Wauw, Jakob - sikke et indlæg Smile

Jeg kan helt klart godt følge dig - det er bare svært for mig nogle gange, at se sådan på min egen side Wink

Tusind tak for kommentarene og ideerne!

Tilmeldt 24. Feb 10
Skrevet kl. 10:25

Hej Mikael.

Kan godt følge dig i de sociale medier og logo - men er det altafgørende for en affiliate-side som min, at den har kontakt-side, forfatterside o.l.?

Forsvarer ikke kritikken - er blot nysgerrig. Smile

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)