Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, men svaret er nok en af følgende ting:
1. Du ønsker at redigere på en side, uden at den er synlig på din hjemmeside (hverken for mennesker eller søgemaskiner), men også uden at udgive den med det samme -> Løsningen er at gå ind for at redigere indlægget/siden og sætte status til "kladde" (gøres til højre hvor der typisk står "udgiv med det samme") - på den måde er den ikke "online" i den forstand at andre kan se den (gælder også søgemaskiner).
2. Ønsker du at mennesker skal kunne læse den, men at søgemaskiner ikke tager den i betragtning - altså at den ikke indekseres? -> Løsningerne er mange, men det nemmeste (i min optik) er at downloade Yoasts SEO-plugin, installere og aktivere det, gå ind på indlægget/siden og sætte indstillingerne til "noindex" via det plugin du netop har installeret.
mvh
Thomas Astrup
The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup
Undersiderne indeholder data til en database udregner, og har ingen værdi for brugerne men kun for database udregneren. Derfor er der ingen fidus i at Google indeksere det