Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inkassobrev fra firma - men skylder ikke nogen noget

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Der dukkede i dag et ubehageligt brev fra "Intrum Justitia" i Holland(og med adresse i København) også), om at jeg snart bliver meldt til inkasso, hvis jeg ikke betaler et beløb, som de mener jeg skylder.

Jeg skylder ikke penge til nogen, og der står heller ikke i brevet, hvem det er jeg skulle skylde penge.

En hurtig Google søgning viser mig dette: http://www.trustpilot.dk/review/intrumjustitia.dk

Hvad skal jeg foretage mig herfra af?

Der står i brevet at KRAVET VEDRØRER: FAKTURAKOPI. Det giver ikke meget mening.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad det ligge 4 anmeldelser, ingen med mere end 1 stjerne... det er fup og fidus...

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det korekte at gøre er at skrive til dem at du umiddelbart er uforstånde overfor deres krav, og bede om dokumentation/specifikation af kravet... står det ikke i brevet hvem der er kreditor ?  Så må du jo bedømme kravet når du har fået lidt mere at gøre det ud fra.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Hej,

Intrum jutitia er et reelt firma. Jeg har for nogle år siden været med til at lave deres dokument hånterings løsning. De ligger ved siden af IBM i Kbh. Giv dem et kald og hør hvad det drejer sig om.


Øhmmm hvorfor for jeg - karma for mit indlæg. Er da ked af at jeg prøver hjælpe.

/donaggeboe

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jo så være, at det er nogle der udgiver sig for at være dem? 

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der ikke står hvad kravet vedrører med opgørelse i kr. og øre samt hvem kravet kommer fra - så arkiver brevet lodret.

 

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er ret vigtigt at du skrive en mail til dem, så du kan dokumentere at du har kontaktet dem.

Skriv at du ønsker at se deres dokumentation og indtil de har sendt det, så forlang at de ikke skriver flere rykkere.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)