Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS er jo fantastisk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

 

Mit CMS system er leveret af Brief og jeg er bare så glad for det!  Helt utroligt, at man uden nogen forudsætninger, selv kan lege med billeder og tekster.  Fik adgang til "legepladsen" for en uge siden - og føler mig allerede helt godt hjemme i systemet.

 

Har lige fået sitet i luften og er spændt på at høre jeres altid konstruktive kommentarer.  Adressen er http://www.janniebak.dk

 

De fleste billeder er taget af en Amino - nemlig Anna fra Stjernestudiet.  I vil også finde guldsmed Kim Vedebech, som jeg også har mødt her på sitet - han fremviser nu sine helt unikke vielsesringe i mit galleri, så naturligvis link til ham .

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Jannie!

 

Det ser godt ud, med de nye smykker. Flotte fotografier og stilig side.
Meeen er ikke helt vild med gips afstøbningen - specielt det ene foto, hvor det ser ud som om at brysterne hænger helt nede på maven.  ... måske fordi jeg er en kvinde der er begyndt at mærke "tyngdekraftens" indvirkning på min egen krop ... Jeg har ikke lyst til at se hvordan jeg ser ud - men derimod hvordan jeg kommer til at se ud med dine skønne smykker på! 

 

Jeg håber at du modtager min feed back i den positive ånd den er tænkt og skrevet

Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen Pia :-)

Tak fordi du har givet dig tid til at kigge - og kommentere

Gipsafstøbningerne hænger på væggen i galleriet og er altid blevet positivt kommenteret, fordi man tydeligt ser, at alle torsoer er støbt på forskellige kvinder i forskellige aldre.  Jeg er selv glad for disse torsoer, idet jeg synes de kan medvirke til at signalere, at kvinder er forskellige.   Imidlertid kan det jo være en helt anden sag, når man ser dem enkeltvis på fotos.  Jeg vil prøve at få lidt mere feed back på lige det spørgsmål og naturligvis skifte billederne ud, hvis den form for billeder virker generende.

 

Mange hilsner fra

Jannie

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Janni
Jeg har været inde 2 gange idag for at kigge på din side. Har ikke så meget tid idag så det bliver lidt hurtigt.

Super dejlige billeder

Nemt at komme rundt

Skal lige have opklaret - sælger du kun fra din egen butik eller har du også forhandler? Er der en årsag til at du ikke sælger fra dit site og er det bevidst at der ikke står priser?

Nå men jeg er dybt uenig med det der torso billede - skønt med et naturalistisk billede. Signalere noget som jeg tror passer godt til din målgruppe - en stærk individuel kvinde!
Dog er der noget omkring kraven/halsen der bliver lidt frit svævende (på forsiden)

Jeg kan forstå at dine halskæder er unikke og det kan ses :-) Meget lækre
Har du nogle øreringe der hamle mere op med det design som du har i kæderne? Eller er det dit koncept med gods i kæderne og så mindre i øreringene? 
Tillykke med dit nye site :-)








Anne Fogel - smykker med mod
Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 20-06-2007 14:35:10 Forfatter: Jannie Bak
Hej igen Pia :-)

Tak fordi du har givet dig tid til at kigge - og kommentere

Gipsafstøbningerne hænger på væggen i galleriet og er altid blevet positivt kommenteret, fordi man tydeligt ser, at alle torsoer er støbt på forskellige kvinder i forskellige aldre.  Jeg er selv glad for disse torsoer, idet jeg synes de kan medvirke til at signalere, at kvinder er forskellige.  Imidlertid kan det jo være en helt anden sag, når man ser dem enkeltvis på fotos.  Jeg vil prøve at få lidt mere feed back på lige det spørgsmål og naturligvis skifte billederne ud, hvis den form for billeder virker generende.


Mange hilsner fra

Jannie


 

 

He he … nu er det ikke fordi dine torsoer generer mig …. Jeg vil prøve at forklarer lidt bedre hvad det er jeg mener.



Der er 3 foto med den samme torso, de 2 fotografier med torsoen i nogenlunde samme størrelse. Det ene af disse 2 fotografier er med et lille halssmykke (torsoturmalin_big.jpg) – det er helt fint – her er der harmoni i billedet. Både smykke og bryster er tydelige og på mig virker størrelses forholdet harmonisk og helt tydeligt.



Det andet foto er med et meget større og længere halssmykke (2007013_big.jpg) – og det er her jeg bliver mindet om tyngdekraften og synes at der er noget galt og min første tanke var altså at det var hængebryster … bryster der sidder helt nede på maven. (og det kan jeg jo se på det første foto at det ikke er)


Det er utrolig svært at forklarer hvad jeg mener … derfor prøv selv at veksle direkte mellem de to fotografier og se forskellen – så kan det være at du kan se min tanke



Suma sumarum: Der var/er altså ingen negativ komantar omkring dine torsoer, men derimod det indtryk lige præcis det ene foto giver mig.



 

 

Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Pia,

Nej, jeg opfattede bestemt ikke dine betragtninger som værende negative.  Jeg er kun glad for at få feedback og stof til eftertanke. 

Kommunikation er nogen gange en svær ting.  Jeg skrev, at jeg ville skifte torsobillederne ud, hvis de virkede generende - og det var et ualmindeligt dårligt ordvalg.  Hvad jeg mener er, at hvis nogen billeder virker forstyrrende - som f.eks. at dette ene billede tager opmærksomheden væk fra smykket, - ja, så skal det jo ud til fordel for noget andet.  Jeg giver dig helt ret i din betragtning, men jeg ser ikke torsoen selv - kun smykket. 

Som skrevet vil jeg prøve at få flere kvinder til at give mig deres umiddelbare reaktion og hvis flere deler din opfattelse, så bliver billedet skiftet ud.  Jeg er glad for din positive kritik!

Mange hilsner

Jannie

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 20-06-2007 22:26:13 Forfatter: Jannie Bak
Kære Pia,

Nej, jeg opfattede bestemt ikke dine betragtninger som værende negative.  Jeg er kun glad for at få feedback og stof til eftertanke. 

Kommunikation er nogen gange en svær ting.  Jeg skrev, at jeg ville skifte torsobillederne ud, hvis de virkede generende - og det var et ualmindeligt dårligt ordvalg.  Hvad jeg mener er, at hvis nogen billeder virker forstyrrende - som f.eks. at dette ene billede tager opmærksomheden væk fra smykket, - ja, så skal det jo ud til fordel for noget andet.  Jeg giver dig helt ret i din betragtning, men jeg ser ikke torsoen selv - kun smykket. 

Som skrevet vil jeg prøve at få flere kvinder til at give mig deres umiddelbare reaktion og hvis flere deler din opfattelse, så bliver billedet skiftet ud.  Jeg er glad for din positive kritik!

Mange hilsner

Jannie


 

Kære Jannie!

 

Puha ...  det glæder mig at du forstod det bedre end jeg havde forklaret det - for set i bagklogskabens lys, var mit ordvalg/ordsammensætning uheldig og kunne sagtens tolkes/læses som negativt.

 

Jeg håber at der vil være mange - både mænd og kvinder der kommenterer din side og dine smykker  for der er rigtig mange kompetente og gode mennesker her på Amino!

 

 

 

Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Anne,

Tak fordi du, trods travlhed i dag, har givet dig tid til at kigge på sitet. Som svar på dine spørgsmål:

*  Vil meget gerne have en enkelt forhandler i de større byer, men pt. sælges kun fra eget galleri.

*  Et shop-in-shop system er på ønskesedlen, men har ikke top prioritet.  Årsagen er, at mange af mine smykker skal ses på, før man kan vurdere, om det er det rigtige til den pågældende kvinde.  Mindre kæder og øreringe er derimod velegnede til salg on line, så det kommer på et tidspunkt .... når jeg får tid .

*  Ja, jeg har bevidst ikke skrevet priser på sitet, idet jeg synes billedgallerierne tager sig bedst ud uden nogen former for tekst. 

*  Til flere halskæder har jeg øreringe, der matcher.  Til store kæder anbefaler jeg, at man ikke har noget i ørerne (eller alternativt bare små brillanter), idet det hurtigt bliver for meget juletræ med både og.  Det er naturligvis et spørgsmål om personlig stil - så måtte en kunde ønske matchende øreringe til et stort halssmykke, så laver jeg det, men i en form, som jeg kan stå inde for.

Har noteret mig din kommentar omkring kraven/halsen på forsiden - det har jeg ikke bemærket, så det skal lige ses efter.

 

Et enkelt spørgsmål Anne - og også til dig Pia, hvis du læser med.  Mener I, at jeg burde have en model til at fremvise smykkerne - eller kan jeg holde fast i linien med rene produktbilleder og enkelte på torso? 

Mange hilsner fra

Jannie

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil give Pia ret med hensyn til haengebrysterne.

Ideen med forskellige torsoer er god, men det billede er lidt uheldigt. Problemet forstoerres yderlige i den vinkel billede er taget. Hvis synsvinkel havde ligget under brystpunktet (brystvorterne), ville vinklen havde vaere med til at modarbejde det haengende indtryk.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 20-06-2007 23:10:41 Forfatter: Jannie Bak

Et enkelt spørgsmål Anne - og også til dig Pia, hvis du læser med.  Mener I, at jeg burde have en model til at fremvise smykkerne - eller kan jeg holde fast i linien med rene produktbilleder og enkelte på torso? 

Mange hilsner fra

Jannie


 

Hmm ... jeg synes at du skal beholde din stil. Dine smykke fotografier er smukke og dine torsoer er en del af dit varemærke - både på nettet og i butikken. Det var klart det jeg genkendte dig på ... torsoen med det røde smykke! Om du skal bruge modeller også ... puha det ved jeg ikke. Jeg er selv blevet opfordret til det, af andre Aminoer og kan godt se det fornuftige i at der er levende mennesker på billederne - så man bedre kan se hvordan smykkerne ser ud på og dermed hvordan man selv kommer til at se ud.

 

Modsat har jeg også set billeder af dig, med dine smyker på på nettet, så hvorfor ikke blive ved med at være din egen model. Du gør det jo super godt ... og du er en STOR del af varemærket "Jannie Bak". Jeg er f.eks helt vild med det foto hvor du står op af en stor sort bil - det ser dyrt og stilligt ud  

 

 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)