Jeg har en webshop som har eksisteret i 3/4 år, der sælgere drengetøj og udlejer slush ice maskiner og hoppeborge. Jeg kan selvfølgelig godt selv finde den på nettet - det er der også andre der kan! Jeg annoncere på google adwords. men men men.... Jeg vil gerne have noget mere for mine penge !!! altså nogle flere salg. Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal forvente at kunne få for hvor mange annonce kr pr månede på google. Der skrives om søgeords optimereing mm på de forskellige debatter, men jeg forstå ikke specilt meget af det eller af orderne, hvor finder jeg en god bruger vejledning... Jeg har på min webshop lige fundet ud af, at ligge ind, så jeg kan se fra mine kampagne på google adwords, når det har ført til klik på shoppen...og ikke kun det jeg kan se på google...det er vel at følge sine søge ord og annoncer !! Jeg er lidt bagud på disse felter!:) HVAD gør jeg for at få mere salg Få flere der abonnere på nyhedsbrev Hvordan oplever i shoppen Hvad er godt og skidt Hvad skal jeg gøre anderledes Hvordan ligger jeg øverst på google uden at det er betalene links, der kan jeg godt finde ud af, at komme øverst....det handler om kr. |
Hej Lind
Et par hurtige fra hoften:
1 Dit banner bør være langt mindre i højden da det stjæler ALT for meget værdifuld plads til det, der SKAL ses.
Vil kraftigt anbefale dig at tage fat i en professionel grafiker til at designe et nyt, pænt banner.
2. Dine 3 høje billeder bør gøres mindre så folk opdager "Vi anbefaler".
Venlig hilsen,
Christian
1 Dit banner bør være langt mindre i højden da det stjæler ALT for meget værdifuld plads til det, der SKAL ses.
Vil kraftigt anbefale dig at tage fat i en professionel grafiker til at designe et nyt, pænt banner.
2. Dine 3 høje billeder bør gøres mindre så folk opdager "Vi anbefaler".
Venlig hilsen,
Christian