Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

svæt at være begynder

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en webshop som har eksisteret i 3/4 år, der sælgere drengetøj og udlejer slush ice maskiner og hoppeborge.

Jeg kan selvfølgelig godt selv finde den på nettet - det er der også andre der kan! Jeg  annoncere på google adwords. men men men....

Jeg vil gerne have noget mere for mine penge !!! altså nogle flere salg.

Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg skal forvente at kunne få for hvor mange annonce kr pr månede på google.

Der skrives om søgeords optimereing mm på de forskellige debatter, men jeg forstå ikke specilt meget af det eller af orderne, hvor finder jeg en god bruger vejledning...

Jeg har på min webshop lige fundet ud af, at ligge ind, så jeg kan se fra mine kampagne på google adwords, når det har ført til klik på shoppen...og ikke kun det jeg kan se på google...det er vel at følge sine søge ord og annoncer !!  Jeg er lidt bagud på disse felter!:)

HVAD gør jeg for at få mere salg

Få flere der abonnere på nyhedsbrev

Hvordan oplever i shoppen

Hvad er godt og skidt

Hvad skal jeg gøre anderledes

Hvordan ligger jeg øverst på google uden at det er betalene links, der kan jeg godt finde ud af, at komme øverst....det handler om kr.

100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:44
Hej Lind

Et par hurtige fra hoften:
1 Dit banner bør være langt mindre i højden da det stjæler ALT for meget værdifuld plads til det, der SKAL ses.
Vil kraftigt anbefale dig at tage fat i en professionel grafiker til at designe et nyt, pænt banner.
2. Dine 3 høje billeder bør gøres mindre så folk opdager "Vi anbefaler".
Venlig hilsen,
Christian

Tilmeldt 16. Jun 07
Skrevet kl. 13:57
Hej Christian

Tak for dine råd, har ændret logoet i toppen så det er mindre.

Har ændret forsiden, så feltet kommer frem, i forbindelse med mit udsalg.

Tak for hjælpen omkring dette.

Jeg syntes bare at når foto i midten er mindre for at anbefaler kommer frem, så kommer boksene i vesntre side ti at stå meget alene...med tomrum ved siden af...

Har jeg for meget på forsiden...og hvor skal jeg så smide det hend ??

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 14:09
Hej Lind,

Selve hjemmesiden ser fin ud, men som Christian skriver giver siden udtryk for at der er tale om en hjemme grafikker som har sat f.eks forside teksten op, jeg ville anbefale dig nogle ting :

• Lav et logo / billede i toppen hvor du skriver : SOMMER UDSALG fra 20% og helt optil 50%

• Fjern så de 5 billeder du af de 5 ting du sælger, du kan alligevel ikke trykke på dem, så de har ingen effekt.

• Lav så en underside, hvor du ligger samtlige sommer udsalg.

• Hvis du mangler noget promoting af din hjemmeside, ville jeg hvis jeg var dig komme i kontakt med nogle miniput drenge, eller noget i den dur og give dem nogle reklame T-shirt, det kan laves billigt og ses nemt af mange.

• Kan da uden at lave for meget reklame anbefale min egen klub FC hjallese, hvor vi har miniputter, men alt efter hvor gamle børnene er kan du let tilpasse markedsføring den vej rundt.

Med venlig hilsen

Mørch

Mørch

Tilmeldt 16. Jun 07
Skrevet kl. 14:42
Hej Mørch

Tak for dine råd

Jeps koorekt jeg er hjemme grafiker, efter som jeg sel v har lavet det hele...altså putte indeholdet ind i shoppen.

Jeg havde lige lagt de fem foto på fordi jeg syntes, vi anbefaler kommer for højt op...

Jeg har lavet et gult udsalgs fest med teksten

Jeg har allerede en side med alle udsalgs varene, den hedder bare tilbud...jeg ændre teksten, for siden er der. Måske det har effekt.

Jeg har desværre ingen positive oplevelser med at reklarme på purkenes fodboldttøj....og det giver ingen omsætning, er desværre tit meget dyrer end den pris man starter med at snakke om, og giver ofte negativ forældre omtale ...desværre

har selv fire drenge, og har i min mands virksomhed flere gange forsøgt med at sponsorrer fodboldtøj, sætte reklame på mm....  Til trods for tanken er god, vikrer det desværre modsat af tanken!

Men tak for det.

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Skrevet kl. 15:02
Hej Lind,

Jeg har lige været inde og tjekke, det hjælper meget, ser lidt mere prof ud, kan du ikke linke dit nye billede til Udsalg i venstre side ?

Mvh Mørch

Mørch

Tilmeldt 16. Jun 07
Skrevet kl. 17:49
Hej Mørch

Tak for tilbage melding....

Det med at linkt må jeg se om jeg kan finde ud af, jeg bruger openbisbox fra goldenplanet.

De siger Jeg kan lave alt, hvis jeg kan finde ud af det, ellers kan jeg betale dem....:)

Der er ubegranset muligheder, også for placerring af banner.....Jeg kan kun finde ud af de forhånds installeret, hvor jeg shal afmærke om det skal være til venstre eller højere hvis det e rmuligt.

Jeg kunne f.eks. godt tænke mig, at flytte nogle af alle boksene i venstre side over til højre side....kan bare ikke :)

Jeg vil gerne sætte mit eget logo på faktura, deres vejledning sti passer bare ikke .....

Jeg har efterlyst en bruger vejledning fra dem, men den de har er utrolig tynd, og de fleste ting der e r der, er Jeg da kommet over, syntes jeg selv.

Lige pludselig en dag, bliv jeg vel mere end nybegynder på dette felt.

Det er et tidskrævende projekt, når man som jeg, skal prøve sig frem med det hele.

Derfor er jeg glad for at have fundet amino, hvor der er flinke folk der svare mig.

Tak for hjælpen.

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Skrevet kl. 18:01
Hej Lind,

Læs selv det indlæg du lige har skrevet, du beskriver lige netop hvad det er du har brug for :

Lidt hjælp - en ny webshop

Har du en månelig ydelse til dem, eller er det en du købt helt ?

En webshop skal være nem at rette, og der er findes efter hånden mange af dem efterhånden og hoveddelen her på Amino.

Skriv hvad du har af omkostninger på den, så skal jeg komme med nogle gode råd.

Det går jo ikke at man har en hjemmeside kan ikke kan bruge...

Mvh

Mørch

Mørch

Tilmeldt 16. Jun 07
Skrevet kl. 18:41
Hej Mørch

Jeg betaler hver månede 298 til shop planet og 199 til betalings løsning( for at kunne bruge pbs).

Det jeg kan li ved den løsning jeg har, er at den er nem at ligge nye prudkter op i.

Der er mange stier der er forhåndslagt... så man kan klikke sig frem til sammenkædninger.

Det Jeg ikke kan li er den manglende manual...nu er jeg født til at bruge manual til alt teknisk...trods jeg er autodidakt på hele denne digitale hverdag, er jeg nød til at læse mig frem og forsøge der efter.

Så irreter det mig grusomt, at manualer f.ek.s efter begynder udgaven hos google adwords overgår til at være på engelsk, hvad hjælper det hvis der er tekniske ord, jeg ikke engang kender på dansk:)...Ja ja det er min manglende vider der irreter mig.

Jeg kan også blive harm over f.eks. mit regnskab program c5..hor man skal købe moduler til alt, men hvor det nærmet ikke er muligt selv at lave tilretninger..uden det koste tilretnings moduler....det er ikke et almindeligt bruger niveau med bogføring jeg mangler, det har jeg da lært...

Når men jeg skal have en shop hvor jeg selv kan redigere.....jeg har f.eks. købt en website www.maskintransport-jt.dk ( det er nogle år siden), hvor jeg fodrede med informationer...aftalen var jeg selv skulle kunne ændre tekst foto mm...det var bare ikke lige sådan de lavede den..og nu står jeg der med et ubrugelig site.....jeg kan ikke vedligeholde det, uden det koster mig en formue...og jeg har da ellers betalt syntes jeg kassen for at få det lavet - dengang.

Taler jeg forbi ??

ud over jeg ikke kan lave link fra udsalgs felt til udsalg knappen til venstre..

hvad skal jeg så gøre for at få flere handlende,

flere der modtager nyhedsbrev

hvad skal jeg forvnete er måneds budgettet på google...tror måske nok jeg er en af dem der smider penge forkert ud...

Jeg ved godt de fleste af mine produkter henvender sig til dem der gerne vil have kortet op af lommen, når det gælder deres drengebørn...jeg har ikke et bilka/ føtex niveau...heller ikke kvalitet...det er jo også den gruppe jeg er gået efter...dem der gerne vil klæde deres drenge lækkert på

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Skrevet kl. 18:54
Hej Lind,

Giv mig lige til imorgen, så skal jeg se hvad jeg kan gøre med den hjemmeside, jeg har en kammerat der lige har lavet en super løsning, men ved ikke om han er færdig med den. Men jeg må indrømme jeg ikke ved alt om den, men jeg giver dig lige noget besked imorgen. Så skal jeg nok prøve at hjælpe dig med at få vendt din nedtur til optur :)

Mørch

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)