Nu hører jeg til én af dem som er enormt dårlige til at sove om natten, så jeg lå og tænkte lidt over hvad som kunne hjælpe dig. Jeg syntes du skulle oprette dig som bruger på QXL, Trendsales og DBA. QXL og DBA kræver ikke den store præsentation, men Trendsales skal du ikke undervurdere, men søster har solgt ALT af min nevøs tøj derinde. Du gør det at du opretter dig som bruger alle stederne, lav et brugernavn du kan bruge til noget. dvs. www.Raskedrenge.dk (hvis man må ) eller skriver du bare www-raskedrenge-dk eller raskedrenge-dk, derved får du en slags gratis reklame. Nå men du sætter nogle ting til salg på QXL med en mindstepris på din indkøbspris, og det samme de andre steder. Det vil jo nok betyder at du ikke lige tjener knaster på det, men du fanger nogle potentielle kunder. Når du så har solgt til dem første gang, sender du dem en lille mail, om du må tilslutte dem til dit nyhedsbrev og få nogle gode tilbud. Herved bliver din kunde kreds større uden de store økønomiske konsekvenser. Check den PM jeg har sendt dig. Mvh Mørch |
Hej Mørch
Tak for dine svar
Jeg er bruger alle de steder du nævner, under navnet lindavt
Man må ikke buge et navn som raskedrenge-dk på qxl, er blevet lukket :) jeg syntes ellers det var smart. Jeg sælger selv mine fire drenges brugte tøj på qxl... Hvis jeg f.eks skriver købt hos raskedrenge...kan jeg flere gange konstatere at blive anmeldt for måske ulovlig...hvis jeg skriver købt i en fysisk butiks navn, sker det aldrig!!!
Jeg sælger mine udsalgsvare på qxl og trendsales..det sælger ikke rigtig i den blå avis..jeg har annoncer der i, da det er gratis, men det koster hvis der skal stå raskedrenge.... Jeg annoncere med udlejning af slush ice og hoppeborge i den blå avis.
Jeg sender reklamer ud fra min udlejning, med min mands faktura, han er vognmand, så der når jeg nogle andre. - Derfor har jeg også en overtøjd sel med godkendt reflekser:)
Jeg har opslag op om udlejning mange steder...og sætter nye op.....tit
Jeg har www.raskedrenge.dk navnet på mine hoppeborge..så de er slået op alle mulige steder i landet. Det kunne være vi kunne fnde en billig pris, næste gang dit fodbold hold afholder byfest eller dets lige...så får jeg reklame der, og i får en masse fornøjelse i kan tjene penge på....!!!....
Jeg har søgeords annonce på trendsales.
Jeg har alle mulige gratis link steder...
Jeg har lørdags åven med reklame skilt ved vejen...prøver at fange dem i lokal området!!
Søger du raskedrenge på google, har jeg mange links rundt omkring, og der er sågar andre webbutikker der bruger det ord, som link til dem selv:)
Jeg har online annoncer og abonnere også i børne margasinet, har prøvet radio reklame...
Jeg savner vel egenlig bare gennembrudet...ved godt andre siger det tager ½ år i nu.....det er ikke sådan at jeg ikke kan betale mine regninger, mit overskud ligger bare i mit varelager. Jeg er startet op uden kredit, men med penge jeg bestemte mig for at det måtte koste, da jeg startede med tøj delen, så valgte jeg at bruge lidt mere kapital for at få udlejningen med, og den køre rimeligt i forhold til den har eksisteret i 6 uger.... Jeg har betalt mine ting og har råd til at lukke, hvis det skulle blive nødvendigt....jeg skal ikke låne penge til det,...Jeg har også min faste løn på kontoret hos min mand.... Men jeg satser da ikke på en lukning, jeg ved jeg sælger kanon gode vare!
Men jeg vil have flere købende kunder !!!!
Jeg ved, jeg har et bredt udvalg, af drenge tøj, i forhold til mange andre net butikker...jeg kigger dem selv følgelig ud. Jeg ved Jeg har fået forhandling, på nogle af de mærker der ellers ikke tager netbutikker ind mere, og det har jeg fordi jeg kun har drengetøj. Der er netbutikker der gør det godt, har fede mærker jeg kan li og sælger pige og drengetøj.....jeg køber da også hos dem, der har de mærker jeg ikke har og syntes mine sønner skal gå klædt i...
Jeg har et mærke MIK-MAC, som jeg er den eneste der forhandler... Flere har taget mærket til sig, det afspejler brugt priserne der langt overstiger mange andre kendte mærkers pris som brugt...
den med den lille mail, har jeg brugt siden jeg startede..