Jeg sidder og roder lidt med min hjemmeside, og er løbet ind i et lille problem. Jeg vil nemlig gerne have et baggrundsbillede på min hjemmeside. Normalt er det ikke noget der er svært for mig at lave, men det her driller mig virkelig meget.
Jeg bruger Weaver som tema på min hjemmeside. Men jeg kan simpelthen ikke hitte ud af hvilken størrelse baggrundsbilledet skal være. Hver gang jeg uploade det billede jeg gerne vil have, bliver det delt op i mange små billeder. Det duer jo ikke...
Skulle der eventuelt være en herinde, der kender til Weaver temaet, og ved hvilken størrelse billede jeg skal bruge?
Nu kender jeg ikke så meget til Weaver, men hænger dit problem ikke mere sammen med at det generelt kan være svært at sætte et enkelt baggrundsbillede op på din hjemmeside, som passer til alle besøgendes browsere, (desktop, tablet, telefon mv.)?
Evt. kan du bruge et plugin såsom "Simple Fullscreen Background Image" til at håndtere det for dig. Det sørger selv for at skalere dit billede til brugerens browser.
Hvis du vil lave det hele manuelt i CSS har jeg selv tidligere brugt denne metode med succes:
Mange tak for Jeres svar.... Jeg vil lige få kigget på det. Faktisk havde jeg ikke engang et plugin i tankerne. Måske fordi, jeg synes at jeg har så mange i forvejen. Men det skal da prøves af. Helt sikkert.