Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sammen er vi godt på vej

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lundby
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg sender dig en invitation til en præsentation af et markedsførings produkt der ikke er lig andet i danmark. Det er et produkt som i udlandet bruges af mange brancher, også inden for jeres. Jeg er sikker på at du vil kunne nyde godt af det og håber du vil deltage. Der er tale om et firma der repræsenter verdens største virksomheder som, Microsoft, Apple, BMW, Wall Mart,men også små lokale købmænd, restauranter og håndværkere over hele verdenen. Jeg er helst sikke på at de 1½ time jeg beder dig om at afsætte til dette, vil komme dig til gavn mange gange i fremtiden.

Send mig en besked herinde og lad mig kontakte dig. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan du uddybe det lidt i offentligheden?
Det lyder spændende, men hvis det har det mindste med MLM at gøre, så hopper jeg fra igen.

A. A. B.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Jeg syntes dit svar er lidt sjovt. Istedet for at være skeptisk og lytte til hvad det er så afviser du det blankt pga MLM. Altså jeg kan jo være ligeglad, men MLM er ikke en forretningsmetode som er ens for alle. 

Nu er det jo ikke længe siden ACN tråden var oppe, så er din vurdering af MLM udfra dit ACN kendskab?

Shaddie, jeg syntes det er pokkers ærgerligt at du prøver at love noget og samtidig er så hemmelighedsfuld. 

Men er da nysgerrig nok til at du kan sende mig en besked, såfremt det ikke er DubLi eller Spinglo.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)