Minecraft-guiden.dk er en den eneste danske nyhedsside med guides, videoer, tips & tricks, salg af merchandise og meget andet til Minecraft spillere. Lidt info: - Minecraft er et spil der spilles af 36 millioner gamere over hele verden. - Der er ca. 700.000 eksakte søgninger på ordet Minecraft i måneden. - Konkurrencen er ekstremt lav da der kun findes et par Danske Minecraft forums og communitys. --- Vil du eje en side med op til flere tusinde besøgende om mdr skal du være velkommen til at kontakte mig --- Pris KUN: 4000 Kr. for en komplet wordpress webside Vores side beskæftiger sig med og har fokus på: - Guides til spillet - Videoer med egen youtube kanal - Facebook side med +1000 likes - Shop med salg af Minecraft produkter via affiliate aftale - Adsense reklamer på siden Vil du drive en side med stort potientiale til at tjene penge på banner reklamer, sponsor indtægter, affilate indtægter og ser mulighederne i denne enorme kundegruppe. Vores fremtidige tiltag vi havde i tankerne: - Udvide med dansk shop med salg af minecraft produkter og eget lager. - Egen hostet server og udlejning af servere til andre Minecraft spillere - Tryk minecraft på tøj og sælge dette - Arrangere lan partys i Danmark - Tjene penge via Youtube videoer - Blive en autoritet indenfor Minecraft verden i Danmark Da siden kørte godt og vi skrev nyheder dagligt havde vi ca. 40-50 besøgende om dagen og det var selv vi ikke havde lavet linkbuilding på NOGEN måde da vi ikke ville have besøgende før siden havde nok indhold. Den var oppe på top3 i Google et par dage men vi røg ind i googles "slynge" da den prøvede at fastsætte vores placering, hvilket resulterede vi hurtigt røg tilbage på bagsiderne, der har vi nu været længe grundet inaktivitet. Kan se de sidste 4 dage har givet os 50 besøgende om dagen, så google må have smidt os frem igen. Se billedet her for vores fremragende placeringer for tid tilbage. Lidt ekstra arbejde og så skal siden nok komme frem på top3 på ordet Minecraft (Med 700.000 søginger om mdr) Var dette noget for dig skal du være velkommen til at kontakte mig. Du for en komplet wordpress hjemmeside sat op med diverse plugins og reklamer. Pris: KUN 4000 Kr. for en komplet wordpress webside |
Jeg får det nu til 550.000 eksakte søgninger ;)
Der er adsense på siden og affiliate. Kan du ikke skrive lidt nærmere om indtjening? Evt. vise noget besøgsstatistik?