Det kan være lidt svært når der er tale om egentlig revision og det være sig fra en rigtig godkendt revisor, faktisk vil det være på kant med revisorloven at en godkendt revisor afgiver et fast tilbud på revisionen Omvendt så må en godkendt revisor heller ikke tage for meget og skal kunne dokumentere sit timeforbrug som du kan få afprøvet i et responsumudvalg hvis du ikke mener at revisor har taget den betaling der står i mål med revisions omfang og sikkerhed - men alt det gælder kun hvis det er en rigtig godkendt revisor. /Søren |
Hej Søren,
Du har muligvis ret, det er jeg ikke nok inde i revisorloven til at vurdere. Men mit svar gik ikke på revisionen, men på om det var muligt at få sin revisor til at give nogenlunde faste priser ;-)
Kaffe & Co:- men alt det gælder kun hvis det er en rigtig godkendt revisor.
Dertil kommer at jeg har aftale med Deloitte, som vist er en "rigtig godkendt revisor", til alle mine selskaber. Jeg har ikke vores aftaler liggende her, men jeg er overbevist om at vi har en "fast pris", dvs. en max-pris for revisionen. I forbindelse med afregningen får vi specificeret timeopgørelse, og de er rigtigt dygtige til at holde sig under max-prisen :-)
/Brian