Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overblik over hvilken webshop løsning vi skal bruge.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Dette er jo nok det mest oftet stillet spørgsmål men jeg prøver

Hvilken webshop løsning vil i anbefale til en shop hvor der vil være et par tusinde produkter (Samme produkt men 1000 fotos af produktet).

Skal være forholdvis simpel med stadigvæk stærkt at arbejde med.

Man skal kunne printe de ordrer der er købt.

Billigt (ikke et problem jeg selv skal installere det) dog skal billigt også være hvis vi kigger på installation/opsætnings tid, kontra færdig løsning, hvor vi bare skal tilføje produkter.

Let opsætning af Visa/Dankort.

Sikkerhed er også vigitgt.

Håber at nogle vil pege mig i den rigtig retning, så skal jeg nok lave en RTFM ;)

Mvh
/donaggeboe

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:32

Nu er billigt jo ikke vidt begreb. Du kan sikkert finde et plugin til WP og så er det nok stort set gratis. Du kan også gå efter en professionel færdigdesignet løsning, hvor du ikke selv skal bruge dage/uger på at bøvle med det. Hvis det har interesse, så skal du være velkommen til at kontakte os.

God vind med projektet.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 18:02

Hey.

Vi har gjort det til vores dyd at levere færdiglavet webshop løsninger til nyopstartede iværksættere.

Vi står for alt det tekniske så du for en webshop der er køreklar og du kun selv skal indsætte produktbilleder og tekst på siden.

Se vores referencer og hjemmeside pakker på vores hjemmeside EuDesign 

Vi kan levere en komplet webshop i Prestashop som er utrolig nemt at arbejde i, det kan alt det du forespørger plus en masse til :)

Vores priser starter ved 6998 Kr. 

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:25

Ellers skal du være velkommen til at kigge på vores nye tilbud:

Køreklar webshop - alt er klar fra start

Som noget helt nyt kan vi nu tilbyde en færdig køreklar webshop, hvor du ikke skal tænke på design eller andet. Shoppen er designet og klar. Du skal blot oprette dine produkter.

Det kan tage måneder at få udviklet en køreklar webshop. Designet skal passe til målgruppen - ellers rammer du forkert. Vi har fået specialdesignet en række webshops, indenfor forskellige brancheområder, hvor der er fuld fokus på at ramme målgruppen perfekt.

Du kan f.eks. vælge en færdig shop indenfor:

Isenkram
IT og tilbehør
Mobiltelefoner
Mode / eksklusiv
Mode / unge
Børnetøj
Sko
Ure
Guld og sølv
Cykler/knallerter
Sportsudstyr
Fitnessudstyr
Legetøj/hobby
og flere andre....

Hvad får du?

Du får en komplet internetbutik, hvis du kan komme meget hurtigt i gang med salg på nettet. Designet er optimeret til at skabe resultater. Løsningen er bygget på et af de mest avancerede shopsystemer der findes, så der er stort set ingen begrænsninger.

Yderligere får du 12 måneders support på din shop, du kan skrive til os pr. mail og vi giver svar hurtigst muligt.

Hvad koster det fremover?
Systemet leveres færdigt til dig, du får ikke ekstraudgifter til software fremover. Du ejer din egen løsning og den kan opdateres efter behov, hvis det senere skulle blive nødvendigt.

Det er med i prisen

• Komplet færdigdesignet webshop
  • Installation af software på webserver
  • En køreklar løsning
  • Ingen månedlige udgifter til drift
  • Ingen skjulte "ekstrapakker" du skal betale for

Det kan du i shoppen

• Oprette lige så mange varer du vil
  • Oprette lige så mange produktgrupper du vil
  • Oprette lige så mange undergrupper du vil
  • Sælge og indløse gavekort
  • Oprette relaterede varer nemt
  • Give rabatter til individuelle kundegrupper
  • Give mængderabatter
  • Sælge serviceydelser (downloads)
  • Sælge business-to-business
  • Oprette lige så mange sprog du vil
  • Sælge i alle valutaer du ønsker
  • Lagerstyring
  • Eksport af produktbeskrivelser og priser
  • Import af produktbeskrivelser og tekster
  • Automatisk udsendelse af ordrebekræftelse til kunden
  • Automatisk udsendelse af faktura til kunden
  • Kunder kan skrive produktanmeldelser
  • System til nyhedsbrev
  • CMS - så du kan oprette sider om din virksomhed
  • Avanceret statisik
  • Se f.eks. om Google har besøgt dit site
  • Eksport af statistikdata
  • Se mest besøgte produkter
  • Se mest solgte produkter
  • Se dit totale salg
  • Lave SEO på alle produkter og artikler
  • Se hvilke produkter brugerne ser mest på
  • Få en komplet top 10 liste over mest solgte produkter

Og vi kunne blive ved. Med denne løsning får du det, alle andre kommer til at betale ekstra for i form af tilkøbsmoduler eller programmering. Her er alt med fra start.

Hvad koster det så?
Det er meget enkelt - prisen er kun kr. 12.000,- excl. moms. Så er du klar til at sælge online og du har en færdigdesignet shop.

Sælger i designet til flere kunder?
Nej, når shoppen er solgt, så er det dit design. Vi sælger ikke samme løsning til flere kunder.

Det med småt
Systemet er oprettet med en PayPal betalingsløsning, hvilket betyder du kan modtage betaling af f.eks. MasterCard, Visa og kunder kan betale med deres PayPal-konto. Ønsker du andre kreditkort f.eks. Dankort skal der oprettes en indløsningaftale, hvor der skal betales for oprettelse og kvartalsvis. Se evt mere her.

Designet du modtager er færdigt, men vi indsætter evt. dit logo uden ekstraomkostninger. Du skal selv sørge for registering af dit firmanavn på nettet og for at købe serverplads. Systemet skal installeres hos en udbyder der understøtter mySQL og PHP. Vi anbefaler f.eks. One.com - hvis du ikke har en udbyder der understøtter ovenstående, så kan du evt. flytte dit domainnavn til One.com - der fungerer systemet altid og de årlige omkostninger er lave.

Når du har godkendt det design du ønsker, så fremsender vi faktura på systemer. Når din faktura er betalt, så foretager vi installation af system med design. Og så kan du begynde oprettelsen af dine produkter.

Du får 12 måneders emailsupport på løsningen - vi bestræber os på at svare hurtigst muligt og er ofte ved mailen til kl 24:00

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 18:33
Hej,

Jeg tror at min løsning bliver i Prestashop. Da jeg har tiden til selv at designe, tror jeg i første omgang at jeg vælger prestahotel.dk til 149,- pr md.

Er der nogle der kender denne hoast (ris/ros).

Hvad er jeres mening om prestashop ?

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Skrevet kl. 18:38
Hej Jesper.

Det er nu en rigtig fin pris! du tilbyder på designet. Har lige noteret dig ned, hvis jeg ender med at give op med designet ;)

Mvh.
Michael clausen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)