Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner (gerne håndværker)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle amino's jeg har denne ide der kræver at man har fået skruet hænderne ordentligt på, hvilket jeg desværre ikke har :-( så derfor tænkte jeg det var på tide med en partner... Jeg er villig til at forhandle om hvor mange % af virksomheden du får for din investering af din tid, men jeg så helst at du kunne nøjes med 20-25% Hvis noget af det ovenstående har fanget din interesse så send mig venligst en pb. med følgende detajler om dig, hvor i landet bor du, og din e-mail...

P.s. vi snakker her om højst 10 timers arbejde for en rimelig stor del af et potentielt multi milliard firma. (nej jeg joker ikke) men desværre er der også den risiko at din tid vil være spildt. Men hvis "dimsen" virker så kan vi måske om 10 år stikke et par milliarder kr. i lommen.

P.P.S det bliver ikke en masseproduktion :-) bare en "dims" er nok.

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 22:23

OOPS HEHE :-) glemte helt at sige at jeg nok skal stå for indkøb af materialerne der skal bruges til "dimsen"

Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:34

Er frisk på at give en hånd med hvis det er. Er uddannet elektriker og mener da selv jeg har hænderne ok skruet sammen:-) bor i ballerup og er 23 år gammel.

Mvh simon Duus feddersen min mail er simon_Duus@hotmail.com og tlf 22863359 bare skriv eller ring for mere info:-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)