Hej Aminoer Jeg har prøvet at sætte mit gamle projekt Megarent.dk til salg, dog uden held. Hver gang jeg aktivere shoppen for at vise den frem til nogle interesserede, så kommer der salg og efterspørgelse på mail - og det nager mig helt vildt. Som jeg har beskrevet før, så har jeg ikke tid og energi til at drive Megarent.dk, da jeg er fuldt igang med et andet projekt. Her er lidt info om shoppen: Aktiverede shoppen igen d. 10. juli, og har indtil d. 25. juli fået 80 besøgende, hvor 76 af dem er unikke. I denne periode har der været 3 ordrer på gennemsnitlig 1247,7 DKK. 88,75% på søgemaskiner 6,25% på direkte trafik 5% på henviste sider Shoppen har ingen faste udgifter udover omkring 36 kr./pr. måned for hosting hos webhostingbuzz. System: Magento Megarent.dk åbnede 25. september 2011 og har siden haft: 1.849 Besøgende 1.591 Unikke besøgende 4.825 Sidevisninger 19 Ordrer på et gennemsnit på 690,44 DKK Konverteringrate på 1,2 (ikke særligt imponerende) Har nærmest ikke kørt markedsføring over shoppen. Profitten pr. produkt ligger mellem 15% og 35% alt efter mængden (dropshipping). Jeg vil gerne have shoppen væk så hurtigt som muligt, men naturligvis til en fair pris. Ellers må jeg sgu lukke det hele ned. Lige nu er webshoppen på standby således, at man IKKE kan bestille. Hvis man virkelig er interesseret vil jeg gerne aktivere shoppen igen. :) |
Nu skal Megarent.dk væk!
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Hvis du er seriøs, aktivere du shoppen eller ligger screen shots op, ellers er det godt nok svært at vide hvad man byder på. |
Hej Mark, som jeg skriver, så er shoppen deaktiveret da jeg ikke ønsker flere salg og mails fra interesserede kunder. :) |
hej har sendt en PM besked |
Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.
Har lige aktiveret den igen, da der er nogen som er interesserede :) |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)