Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Administrering af FB-side

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Yo

Jeg vidste ikke lige hvad emne jeg skulle lægge det her under, men er ung så lægger det her :P Det omhandler egentlig ikke en specifik virksomhed bare en opgave

For nyligt blev jeg fyret fra et ret godt arbejde på en restaurant som omsætter rimelig meget og afhænger meget af turister her i sæsonen. Jeg har ledt efter dem på Facebook og de har ikke en side der, så tænkte på at tilbyde ejeren at lave/administrere deres Facebook-side? Hvad synes I?

Han har ikke styr på Facebook, så vil måske prøve at forklare ham lidt om idéen. Ville I tilbyde noget noget for at oprette og administrere en fb-side for jeres virksomhed?

Tak :D godnat

Fra Wedderkopp
Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god ide, og ved der er firmaer der specifikt beskæftiger sig med lige præcis facebook fanpage administration. Du skal nok lige sætte dig ned og brainstorme så du virkelig kan smide nogle fordele på bordet for ham. 

Jeg står selv i den situation at jeg er god til facebook sider, og svigerfar har ansat mig til at holde styr på hans, han havde et firma til det som han betalte dyre domme for det, og som aldrig fik gjort deres arbejde til tiden. Så der har du måske allerede en force, forklar ham at fordi du kun har den ene side kan du garanterer du altid kan holde den up to date.

Håber det hjalp dig lidt, eller så bare spørg løs :)

MVH 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)