Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal min side omhandle ? (Chillax.dk)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj kære amino folk . 

Siden skulle primært bruges til affiliate.

Jeg har idag købt endnu et domæne, man kan vel sige det var et rent impulskøb.

Siden er Chillax.dk , ordet chillax kommer fra en sammentrækning af chill , og relax.

Efter jeg havde købt domænet kom jeg dog til at tænke lidt mere over tingene , og blev hurtigt klar over at jeg ikke har nogen som helst idé om hvad der skal være på siden og hvad den skal omhandle .

Det logiske, ville jo være noget der relaterede til navnet , noget med afslapning, men da min hjerne vidst er brudt sammen nu, grundet lang tids koden på arbejde har jeg helt mistet den kreative del som jeg plejer at have .. 

Derfor ville jeg gerne spørge jer , om hvad i kunne forestille jer sådan en side her kunne indeholde og evt. råd til opstart af sit første affiliate side ville være en stor hjælp.

Med venlig hilsen

Richard 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 09:28

Er ikke meget for det her , men nu skriver jeg det mest irriterende man kan se i et forum.

BUMP :D 

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 09:50

Du kunne lave en affliate side for emner der omhandler at slappe af: Fatboys, tv, musik eller noget i den stil :)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Jun 12
Skrevet kl. 13:57

Ja det var lige det jeg tænkte , men ærlig talt , kan jeg ikke rigtig finde noget jeg skal lave på den... jeg ved det er bare er noget med at skrive om afslapning og/eller velvære , men så er der lige det, med at det er min første affiliate side , så jeg har ingen idé om hvad jeg skal gøre til at starte med .. 

Skal jeg bare begynde at skrive en masse og så håbe på der kommer noget der har med afslapning at gøre inde på tradedoubler eller partnerads ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)