CRM og Sociale medier som værktøj: Der er sagt og skrevet en hel del om Network Marketing også her i Amino, herunder en del synspunkter på, at man har afsæt i personer man kender! Men se her i vedlagte link hvordan man i en konsulentvirksomhed arbejder helt bevidst på, at kunderne og personalet kommer til, at få et nærmere kendskab til hinanden – gennem at bruge de sociale medier herunder LinkedIn. Erhvervslivet har længe arbejdet med CRM Customer Related Management som rummer elementer af det samme, nemlig data opsamling om kunder/personer der er samhandel med. Formålet at styrke og knytte kunderelationerne naturligvis – så det bliver mere og mere personlige relationer der fremmer kunde/leverandørforholdet. En model der jo går som en rød tråd gennem Network Marketing. Se artiklen – Hvordan arbejder du/I med dette i din/jeres virksomhed? http://www.channelworld.dk/art/218823/edgemo-mennesker-handler-med-mennesker |
john sommer:CRM og Sociale medier som værktøj:
Der er efterhånden mange der bruger det i virksomhederne.