Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino kalender

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Der sker ofte en masse spændende amino events/træf rundt omkring i landet, men nogle gange opdager man det for sent. Der er også en masse andre iværksætter tilbud der ude som man aldrig høre om. Det kunne være rigtig rart hvis amino havde en kalender, hvor den slags kunne skrives i.

Jeg har en lille virksomhed hvor der udover mig selv er 0 ansatte, og det er nu meget rart. Men jeg mangler også "kollegaer" af og til og den har jeg mange tusinde af her på amino, men det ville også være rart at kunne møde andre aminoer IRL ind imellem, og der er der jo også mulighed for indimellem. Men det kunne være rart hvis disse events kunne findes i en fælles kalender.

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:43
Syns bestemt det er en god ide :)

Thumb up :D

/ Torben

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 12:44
Hejsa,

Det er en god ide, som jeg er sikker på at Thorborg har noteret sig!

Nu har du ikke skrevet dit postnummer i din profil, men du skal være velkommen til vores grill aften i københavn på fredag!

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:51
Det var da en ganske forrygende ide, som det er lige nu har jeg godt nok en lille smule svært ved at holde styr på de events jeg gerne vil deltage i, så det har det med at blive noget sporadisk hvad jeg lige får deltaget i...

Peder

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 16:38
Genial ide G. Olsen - håber den bliver det næste projekt Thorborg vil igang med

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:53
Tak for ideen.

Den på min todo liste, men jeg mangler noget mere .net programmeringspower for at jeg få mere kog under kedlen.

Men den skal nok komme.

Dbh Martin

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:26
Dato: 18-06-2007 12:43:49 Forfatter: Brian Nielsen
Nu har du ikke skrevet dit postnummer i din profil, men du skal være velkommen til vores grill aften i københavn på fredag!

Eller til vores netværksmøde i Videbæk i morgen, hvor Århusfolket vist også mødes.

mvh Hans

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 15:06
Ja både århus og københavn kunne have været interessant, selv om jeg er godt nok fra Esbjerg, men her er ikke sket noget siden Grossens arrangement. Men jeg er desværre optaget den 20. Eller rettere frem til August .

Martin det lyder godt med den kalender, og jeg kender alt til mangel på kvalificerede .net programmørere.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)