Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første pressemeddelelse er kommet i avisen!

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke 

Det er godt gået ! Altid dejligt med gratis medieomtale

Det kunne være interessant at se hvor meget det giver i trafik?

Held og lykke med projektet

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 17:39

Mange tak skal i have..

Der er skam link i artiklen - tjek igen ;0)

Men lidt dumt jeg ikke fik sat www foran det sidste i artiklen, men sådan er det nu en gang.

Trafikmæssigt giver det ikke alverden. Målgruppen er taget på ferie, så den er desværre lidt sent ude, men sendte den fredag i uge 29, så det har taget lidt tid.

Sendte den til alle de store aviser, så ikke fordi jeg er "lokal" - er nemlig fra Randers..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:55
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:44

super tillykke med den presse omtale om din siden , jeg håber der kommer mere , det er jo en super artiklen om din side Big Smile

dog det links du skriver om , jeg har ledt og ledt efter det i den artiklen du henviser men jeg kan ikke se det ??

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 20:16

Mikael christiansen:

super tillykke med den presse omtale om din siden , jeg håber der kommer mere , det er jo en super artiklen om din side Big Smile

dog det links du skriver om , jeg har ledt og ledt efter det i den artiklen du henviser men jeg kan ikke se det ??

Linket ligger i paragraf fire, i ordet www.autostol.dk ;-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 20:56

Nicolai Busekist Ohlsen:

Godt set. 

Forvirrende at de slet ikke har nogen formatering af links.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:18

Nicolai Busekist Ohlsen:

Mikael christiansen:

så forstår jeg bedre så få klik videre man skal godt nok bruge lang tid på at finde det links videre til din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 21:27

Emil:

Nicolai Busekist Ohlsen:

Godt set. 

Forvirrende at de slet ikke har nogen formatering af links.

Du har ret, men måske det er bevidst fra deres side, hvis de ikke ønsker at viderefører alt for meget gratis PR-værdi, men hæng mig ikke op på det :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:43

Mikael christiansen:

Nicolai Busekist Ohlsen:

Mikael christiansen:

så forstår jeg bedre så få klik videre man skal godt nok bruge lang tid på at finde det links videre til din side

Ja det kan sagtens være derfor.
Mit mål med pressemeddelelsen var heller ikke, at få en masse besøgende. Der var ca 35% flere besøgende igår end normalt, men dem fra Fyens.dk udgjorde under 1%.
Mit mål var, at få slået fast, at det jeg laver med Autostol.dk kan bruges af andre (forældre, medierne mv.) og det er en seriøs side.
Jeg har 2 "små" konkurrence på autostol markedet - FDM og TÆNK, som altid får en masse medieplads, når de har noget, at sige om autostole. Der vil jeg gerne blande mig og når først et medie har valgt, at skrive om autostol.dk samt bringe en oversigt, så er det ofte nemmere, at få lov til at sige sin mening en anden gang.
Fra københavn K
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 08:46

Flot :) Tillykke med det .. 

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)