Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er ved at brænde lyset i begge ender... HJÆLP søges!!!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer,

Jeg står i en lidt underlig situation. Jeg har været selvstændig i 3 år, og har knoklet god sved og tåre for at komme hertil hvor jeg nu står. Men nu har jeg desværre fået så meget vind i sejlende at jeg har lukket for kundetilgang... Hvilket jeg syntes er drøn irriterende da jeg har en rimelig stor kundedatabase jeg gerne vil tilbyde noget mer''... men har kun to hænder!

Der hvor jeg står nu mangler jeg en hjælp til at komme de skridt videre, til at udvide og lave virksomheden større og meget mere effektiv, produktiv og proff.

Jeg søger nok en mentor eller rådgiver, og en anden til at tage sig af PR og nyhedsbreve... Evt. én til én rådgivning, så der kan komme gang i den.

Men jeg aner simpelthen ikke hvor jeg skal start. Jeg sidder med så mange ideer men den eneste jeg taler med om det er mig selv, jeg har vilrkelig brug for at føre min fede ideer ud i livet...

Jeg har bare brug for hjælp...

Kærlig hilsen

Julie Lynge

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 10:52
Kære Julie
Jeg kan på det varmeste anbefale dig at tage fat i René Gade Mikkelsen aka Dribling.

Han er rigtig dygtig til alt med pr, og er en fantastisk skarp sparringspartner.
Han er også aminoer, www.dribling.dk

Held og lykke med den fortsatte vækst :-)

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:56
Hej Julie

Jeg vil så anbefale mig selv - jeg er også temmelig skarp.

Ring på 9787 9898, så kan vi tage en snak om, hvordan vi kan gribe det an.

mvh Hans

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:26
Hej Julie

Et sådan helt generelt råd jeg vil give er; sæt dig ned en dag og gennemgå dine daglige rutiner. Og så overvej hvor meget af det der kan outsources så du kan fokuserer 100% på det som giver værdi.

Det kan være alt fra (som du selv nævner) pr over rengøring og bogholderi til opdatering af hjemmeside.

Enhver opgave som du ligger fra dig vil give dig mere tid enten til at holde fri eller til yderligere kunder, alt efter hvad stressniveauet nu tillader.

Mvh Peder

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:18
Hej Julie
Her er lidt hurtig nødhjælp:
Hvis du har 5 lige store parallelle projekter kørende, som du knokler på at få færdig, så prioriter!
Du får det langt bedre og mere færdig hurtigere, hvis du koncentrerer dig om dit vigtigste projekt her og nu og så GØR DET HELT FÆRDIGT.
De andre må vente, for de bliver IKKE hurtigere færdig af, at du fordeler din tid på 5 projekter.
Tvært imod:
Dit vigtigste projekt bliver hurtigere færdig af, at du FOCUSERER på dette projekt.
Nr. 2 bliver også hurtigere færdig af, at du bagefter FOCUSERER på dette projekt.
Nr. 3 bliver også hurtigere færdig af, at du bagefter FOCUSERER på dette projekt.
Nr. 4 bliver også hurtigere færdig af, at du bagefter FOCUSERER på dette projekt.
Det er faktisk kun nr. 5, der hverken bliver hurtigere eller langsommere færdig ved denne teknik.
(Og det gør det jo så i virkeligheden, da du er langt mere effektiv når du focuserer)
Jeg kan selvfølgelig også tilbyde mig som mentor; men det havde du sikkert regnet ud 
Venlig hilsen,
Christian

PS: Adresse lige uden for Storkøbenhavn.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 03:09
Jeg vil så lade være med at anbefale mig selv, men blot give nogle umidelbare tanker:

Har du overvejet at ansætte nogen til at hjælpe dig?

Du har for mange kunder og kun 2 hænder  sæt prisen op så løser det sig sikkert. Den gamle regel om udbud og efterspørgsel :-)

Tilmeldt 15. Jun 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 04:36

Kære Julie,

Den kender alle der har succes med deres forretning, hvor skal man ligge sit fokus?. Du har fået så meget succes at opgaverne/udfordringerne kommer fra alle sider, du oplever sikkert, at du kommer længere og længere væk fra det du i virkeligheden er god og som var din motivation til at starte med.

Du skal lave en liste over de tanker du har i hovedet, bare skriv ALT hvad du tænker. Del det evt. op i overskrifter - web - pr - økonomi - nye tiltag-udvikling etc.. 

Brug gerne en Flipover så du får det store overblik, hæng de enkelte stykker papir op omkring dig, så du på afstand kan betragte dine egne ord/opgaver. Så tager du (som Christian også skriver) og deler opgaverne op i 1-2-3-4-5-6-7-8-9 &10. Du skal altid tag et par nemme opgaver som nr 1-2 & 3, så oplever du hurtigt, at du rykker på noget og det lykkedes. Sæt mål op for dig selv og aftal med dig selv hvornår eksmpl. opgave nr. 4  skal være færdig. (Jeg har skemaer til målstyring, hvis du ønsker det). Når du har skrevet alt ned og hængt det op på væggen så opleves det meget mere overskueligt. Held og lykke med det :-))

Jan Klarskov

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 08:25

Hej Julie

Tillykke med din succes :-)

Jeg vil også varmt anbefale René fra dribling.dk
Jeg arbejder meget sammen med ham, og han er meget behagelig - og dygtig.

De bedste hilsener

Ronni
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 09:23
Julie, du har valgt en forretning hvor den afgørende og knappe ressource er dine hænder og din tid.

Som det allerede er skrevet så skal du bruge din tid hvor den skaber mest værdi, så løsningen er "outsourcing" kombineret med prisforhøjelse. Hvis forretningen kan bære det kan du derefter, som et af dine projekter, overveje at ansætte en til at hjælpe.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 12:46
Hej Julie,

Tillykke med succes´en - skønt at læse om sådant her på Amino!

Hvis du mangler sparring, hvad så med at prøve at få en netværksgruppe igang i "dit" område? Her i Århus er vi igang med at oprette en og de har mødtes en enkelt gang - og jeg er med fra i morgen, hvor vi så mødes for 2. gang.

Du kunne eventuelt lægge op til en netværksgruppe/sparringsgruppe indenfor nogenlunde samme branche - dog måske ikke direkte konkurrenter, hvis du forstår?
Jeg selv er meget PRO alt hvad angår netværk, så... det kan kun anbefales! Plus det er gratis :) og du hjælper jo så også andre med dine råd, som jeg er sikker på du har masser af med den succes du har opnået!

Har du brug for hjælp til at søge en medarbejder - så skal jeg gerne komme med lidt råd, input og vejledning (uden beregning!)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)