Jeg synes denne video er ret tankevækkende. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om man kunne bruge det til markedsføring. /Kjeld |
Haha sådan en maskine vil jeg have.
Jeg synes denne video er ret tankevækkende. Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om man kunne bruge det til markedsføring. /Kjeld |
Faktisk tankevækkende... Det siger vel lidt om hvad pris for en vare betyder for mange folk Hvem sagde prisen ikke var det vigtigste ;) |
Den omstændighed at der er publikum er helt sikker også en meget vigtig faktor – i denne forbindelse nok vigtigere end prisen – der går lige pludselig sport i den. Der kommer sikkert en 2’er af filmen – der vil sikkert være nogen, der går meget meget langt |
God humor, og godt tænkt af folkende bag... |
Kunne være sjovt, hvis maskinen fik folk til at brænde den mængde kalorier (eller mere) af, der er i den pakke chips, som de ville få |
Den er super fed, jeg tillod mig at smide den ind i indlægget :-) Martin
|
DEN er genial hahaha |
Jeg har lige læst Seth Godins "Free Prize Inside" og det her er da lige et klasse eksempel på, at folk vil gå langt for den gratis dims. Nyttig viden i marketing :) Cammilla |