Jeg sidder inde med en blog ved navn Geeks for President (www.geekfp.com), der er omkring 2700 subscribers, 3200 twitter followers, 1100 facebook likes tilhørende siden og dagligt besøgt af 200-500 læsere.
Men...
Jeg er gået ret død i siden, og ville utroligt gerne at der var nogle flere der kunne tænke sig at komme med på siden og skabe det tech community som var planen med siden fra starten af. Som det fremgår i overskriften er det non-profit (indtil videre), da jeg ikke har nogen egentlig indkomst fra siden og de penge der kommer fra Adsense bliver brugt på at fragte præmier osv. ud til læserne.
Jeg søger admins som vil hjælpe med at skabe et Tech community, og hjælpe med at drive det. Hvis du kunne tænke dig at prøve det, er du velkommen til at smide en kommentar/besked/mail eller tage kontakt til mig på anden måde og så finder vi ud af noget! :-)
Hej Mikkel, jeg tror du skal tydeliggøre hvad du søger. Er det tekstforfattere eller hvad dækker ordet admins over? En Linux admin, som sørger for, at serveren kører dejligt og responstiden er i top?
En anden ting du bør fokusere på er, hvad en evt. admin får ud af at hjælpe dig.
God vind med projektet, det lyder spændende.
VH. GrN.dk
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
Hej GrN, det kunne godt være du havde ret at dømme efter interessen i mit indlæg var det nok ikke tydeliggjort godt nok. Jeg søger en medadmin som er frisk på at bringe noget nyt til siden, og som gerne vil hjælpe til med at skabe fremgang og udveksle idéer.
Min idé med siden er ikke at lave endnu en artikel database, men istedet skabe et samlested for nørder hvor man kan debatere, blogge og alt der hører dertil. I starten forsøgte jeg mig med Buddypress, men jeg syntes ikke det opfyldte mine krav og derfor afinstallerede jeg det igen.
Jeg kan ikke tilbyde en rød øre indtil der er penge at hente i siden, desværre. Så det er ren og skær interesse drevet. :-)
Hej Mikkel, det vil jeg gerne udfordre dig lidt på. Forventer du at nogen vil bidrage til din udvikling uden at få en del af kagen? Du kan tilbyde dine medadmins en procentdel af siden eller lignende. Herved ville de være mere motiverede til at bidrage med kvalitetsviden.
VH. GrN.dk
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.