Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en samarbejdspartner!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle sammen,

Situationen er den at jeg fik lavet en hjemmeside for 2 år siden, som aldrig nogensinde har set dagens lys. - grunden til dette har blandt andet været jeg har haft travlt med min primære hjemmeside, samt nogle personlige ting. - så i stedet for den bare står på nettet og trækker støv, vil jeg prøve at se om jeg kan finde en partner her på Amino, der kan hjælpe mig med at drive den. 

Om Hjemmesiden.

Den er færdigudviklet, der mangler lige nogle små detaljer rundt omkring på siden, men i det store hele er den færdig. - målgruppen er 16-28 år, så det vil nok være sjovest for en person der er i den alder, dog har jeg et krav at personen som et minimum skal være 19 år. Hjemmesiden er en koncept hjemmeside/tech start up.. Hvad man nu kalder den slags.

Hvad søger jeg så?

Jeg søger en partner der kan en af de ting som jeg ikke er særlig god til, hvilket er programmering i php og eller kunne programmere til Android og/eller Iphone. - du kan også blive partner hvis du kan støtte rent økonomisk, men jeg har oprettet en post på Amino kapital angående det.

Det skal lige understreges at det her på ingen måde, er det nye jubii, google, facebook, youtube so on. - der er rigtig stor potentiale i det, men ikke en nem måde at blive millionær hurtigt på.

Hvis du har nogle spørgsmål så skriv en PM, eller her i tråden. - jeg vil i sagens natur ikke linke til hjemmesiden (da den ikke er online.). - men jeg vil selvfølgelig gerne fortælle mere om projektet til seriøse henvendelser.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)