Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Noget at tænke over.....

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 54
Fra  DC Entertainment Group Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin Ravn:
Mange tak for at du delte den med os!

Selv tak Smile altid en fornøjelse at dele noget så inspirerende og tankevækkende..

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 01:01

Øv. Dårlig slutning, men god historie :)

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Hagbard's Hundecenter Skrevet kl. 01:36

Vil tillade mig at kopier din historie og sende den videre på mail til mine kollegaer, som jeg arbejder sammen med på Hospice Vendsyssel! Ved godt at det måske er lidt "søgt", men vil bare lige nævne at Hospice Vendsyssel forsøger på at skaffe sponsorater/donationer, så hospice selv kan bygge de tre ekstra pladser son regionen ikke vil betale for! Det kunne jo være at det lige var den plads, som den gamle dame i historien skulle bruge ;-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:38

dejlige historie takker for den Big Smile

husker mig på at hjælpe andre er vigtigere end penge og man skal ikke tænke i penge det man gør selv om det ikke giver noget , for det er så dejligt give noget igen især dem som ikke har så mange penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  Budskab Skrevet kl. 10:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ærgrer mig virkelig over at jeg ikke kan finde funktionen til at give indlæg stjerner - ville gerne have givet dit indlæg en hel masse :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:21

Mark Buskbjerg:

Ærgrer mig virkelig over at jeg ikke kan finde funktionen til at give indlæg stjerner - ville gerne have givet dit indlæg en hel masse :)

man skal have 250 point for at kunne give stjerner http://www.amino.dk/wikis/faq/hvordan-stemmer-jeg-paa-et-debatindlaeg.aspx så nu gives 5 stjerner og du er tættere ved 250 point

flere end mig giver dig plus point kan jeg se husk man kan kun give 8 point karma hver indlæg dog ved at kommenterer et indlæg giver det 1 point plus hver eneste gang

mine 64 point er hermed afgivet på alle dine god indlæg så nu er der under  50 point til 250 karma point , jeg har kun givet 6 gange plus på indlæg bare det er et nyt et hver gang , man kan give 10 gange men åbenbart havde jeg klikket plus også andre de sidste 24 timer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 29
Fra  Lukket virksomhed - slet Skrevet kl. 13:44

Hvor er det fantastisk skrevet..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 54
Fra  DC Entertainment Group Skrevet kl. 17:14

Bettes:
Vil tillade mig at kopier din historie og sende den videre på mail til mine kollegaer, som jeg arbejder sammen med på Hospice Vendsyssel! Ved godt at det måske er lidt "søgt", men vil bare lige nævne at Hospice Vendsyssel forsøger på at skaffe sponsorater/donationer, så hospice selv kan bygge de tre ekstra pladser son regionen ikke vil betale for!

Det er osse helt i orden Smile hvor stort beløb søger i af sponsorater? Du kunne evt. starte en indsamling her på Amino? Lav en kort beskrivelse evt. med et par billeder og smid den op Smile

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)