Grundet mangel på mediekode til sms gateway har jeg været nødsaget til at sætte sitet på stand by. Det skulle blive løst i kommende uge. Så vil det igen være muligt at bestille visitkort der virker for evigt se mere her: http://www.biipbiip.dk |
EVIGHEDS VISITKORT?
- 1
På forsiden snakker du om at visitkortet er online, under priser kan man minimum købe 50 stks? Alt i alt synes jeg ikke du får kommunikeret budskabet ordenligt ud. Jeg forstår det ihvertfald ikke. |
|
Jeg tor godt jeg forstår konceptet, men jeg er heller ikke lige helt med på, hvordan mine kontakter vil vide at de skal SMS''e biibbiib. For hvis jeg f.eks. skal ringe til dem, eller sende dem en email med mine opdaterede kontaktinformationer, kan de jo ligeså godt være indeholdt der. Og hvis mine kontakter bare løbende - f.eks. en gang om ugen, eller måneden, SMS''er biibbiib for lige at sikre at de har det nyeste nummer, kan det jo hurtigt blive dyrt :) |
I så fald så har Mikkel nogle gode pointer angående misbrug af det. |
Men idet man opretter sig som bruger på biipbiip.dk som med den nye side kommer til at hedde biipbiip.dk/visitkort Laver man egentligt sin egen unikke sms kode "bbiip vis (ditbrugernavn)" det er den dine kunder sender og de får tilsendt dit sidst "opdaterede" nummer. Til profilen har du også et password / login. det kan du bruge hvis du skifter nummer. Evt fordi du har fået firma tlf købt ny tlf med abonnement eller du kunne være uheldig at den blev stjålet. Så indsætter du dit nye simkort sender en sms "bbiip ret (brugernavn) (password)" og så endres din unikke sms kode sig til det nummer du sender fra de 5 kr det koster at opdaterre er fra dit nummer. Man kan altid opdatere gratis ved at logge ind på siden. Man kan få lavet sine visitkort ude af huset, jeg har blot valgt sorte eller hvide visitkort så der var LIDT at vælge imellem. Her er eks på visitkortet med KODEN, kan også ses på forsiden af biipbiip.dk http://a766.ac-images.myspacecdn.com/images01/50/l_490d9c9baafe59414a342dd20ebbaddd.jpg |