MLM og sms? er der overhovedet en lovgivning ?? Jeg kunne i bund og grund designe et pyramidespil / kædebrev / MLM ?? Hvis ikke det lovligt i DK, hvor så? TYSKLAND? Bidster.com holder de ikke til i England? |
bare for at sige lidt til det
Og jo, der findes skam lovgivning på området - tjek forbrugerstyrelsens website. MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hehe altid et godt svar fra dig lasse:-) Bidster.com har ikke noget med pyramidespil, men de kunne heller ikke gøre det de gør hvis de var registrerret i Danmark. |
MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Lasse man kan ikke kalde noget LUSK bare fordi man ikke forstår systemet eller har sat sig ind i det. alle byder 1 kr. ja så der jo flere der har budt 1 kr. det handler om at have Eneste Laveste Bud Så hvis der er flere der byder 1,2,4,5,6,7,8,9,10, osv og DU er den ENESTE der byder 3 kr. ja så Du vinderen. Stadig LUSK?? |
Se, der har du fat i noget væsentligt... ganske mange gøre sig eks. kloge på MLM, uden iøvrigt at vide ret meget om det... men, det var nu ikke det du spurgte om--- jeg mener Bidster.com´s reklamekampagne er noget lusk - for det du har forklaret mig har jeg ikke forstået når jeg ser reklamen....! Så tak, fordi du gjorde mig klogere på deres lusk ;-) MVH |
|
Tror nu ikke det ville have større betydning - det er der tilgengæld ville rykke noget var vist det var muligt at diskutere og debattere uden at skal man ind i en længere "kamp" med en lille kerne af folk ligger stor flid i at køre i stampe omkring deres forståelse af vores branche. Det jo bemærkelsesværdigt hvor lidt sparring man rent faktisk opnår i denne kategori i forhold til mange andre kategorier på Amino. MVH |
Lasse - Ja det er egentlig interessant at der ikke foregår ret meget sparring her i MLM debatten, de fleste kritikere er jo forduftet fra debatten ( jaja jeg hænger stadig lidt ved ;) ) Så jeg tror egentlig i har rig mulighed for at sparre uden de mange kritiske hoveder her fra amino blander sig, Thorborg har endda tidligere forsøgt sig med tråde hvor det var et krav at kritikere holdte sig ude. Men ligelidt debattede i internt. Pointen er at man måske ikke kun skal skyde skylden på de mange kritikere, jovist de har bestemt en del af "æren", men jeg tror til gengæld også i har svært ved at sparre internt i branchen. Sådan ser det ihvertfald ud med mine øjne (ud fra Aminos MLM kategori) Der jo også af og til en krig mellem de forskellige selskaber herinde hvor det faktisk kun er MLM engagerede der debattere. |
Dato: 19-06-2007 22:14:40 Forfatter: Martin Tygsen Lasse - Ja det er egentlig interessant at der ikke foregår ret meget sparring her i MLM debatten, de fleste kritikere er jo forduftet fra debatten ( jaja jeg hænger stadig lidt ved ;) ) --------------------------- Det går nu faktisk pænt godt fremad med sparring i de mange indlæg - ihvertfald er der kommet en del interessant personer på banen, som deler mange interessante vinkler - om man vil: sparring ;-) |