Hej Aminoer , Jeg har nogle spørgsmål vedrørende opstart af webshop som jeg har været igang med de sidste 6-7 mdr. Jeg starter et fritidswebshop op hvor jeg satser på ca omsætning på 5-10.000kr. Det er nemt at at registere et CVR-nummer men hvad med alt det efterfølgende? Jeg har brug for alvorlig hjælp til moms skat og lignende. Kan se/høre at der findes programmer som hjælper en med alt dette? Jeg har selv brugt ca 5.000 på webshop samt andre ting som ikke kan trækkes fra går jeg udfra når det er 6mdr siden. Har jeg brug for en revisor?? Jeg ved ikke hvad jeg skal gemme og hvad jeg skal være opmærksom på... Jeg har godt styr på indkøb af vare, webshop forsendelse men det alt det bagved med skat indberretning og lignende jeg har brug for hjælp til |
Hvis du ikke har styr på det økonomiske, som du skriver, så benyt dig af SKAT. Det er gratis. Ellers vil det være en god ide, at få hjælp fra en revisor i et par timer.
Angående de penge du har brugt.
Hvis du allerede har lavet din årsopgørelse kan du ikke trække det fra, men ellers trækker du det bare fra nu, eller når du kommer dertil.
Jeg er dog ikke sikker på det sidstnævnte, og nu ved jeg heller ikke hvor meget du tror på en 15-årig som mig ;-)
Held og lykke med webshoppen i hvert fald.
Mvh
Kasper