Vi har nu startet et debatforum inde på www.Sydbolig.dk omhandlende lejligheder i Tyrkiet, Bulgarien, Spanien mv. (startede det lige i nat) og vi har valgt phpbb da det er et forum jeg kender rimeligt godt og er ganske godt tilfreds med. Dog er problemet at søgemaskinerne hader det, eller i hvertfald fanger de ikke alle emnerne o.s.v. som f.eks. det sker her med amino.dk debatforumet. Er der nogle der ved hvordan (hvis overhovedet muligt) man kan gøre det søgemaskine venligt? evt. links til komplet guide, eller en selvskreven guide som vores programmør kan handle ud fra.
Ellers er det bare at ønske godt nytår til alle. Hvis i vil væk fra varmen skal i bare kigge ind på sydbolig.dk og finde en lejlighed i syden |
Phpbb forum - søgemaskine venligt
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr
|
Takker det ser spændende ud, og lader til at være hvad jeg manglede. Nogle andre med input, eller ris/ros til det de omtaler på ovennævnte link?
Vil gå i gang efter nytår med at implementere det, og håber så det virker. Medmindre andre har bedre ideer ;-)
Hvad med et sitemap vil det hjælpe? |
Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr
Dato: 12/31/2005 1:05:27 PM Forfatter:sydbolig.dk
Hvis i vil væk fra varmen skal i bare kigge ind på sydbolig.dk og finde en lejlighed i syden Jeg vil hellere væk fra kulden...
![]() Godt nytår!
Mvh
Claus Holm
|
Jeg vil forresten lige tilføje at jeg ikke vil mene Google indekserer alle trådene på Amino som du er inde på, jeg er i hvert fald ofte ude for tråde der ikke kan findes - også tråde der har op mod et par måneder på bagen. |
|
Velbekomme til Mikkel :) Og iøvrigt tak for dine indlæg selvom jeg ikke har deltaget i alle debatter.. |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)