Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Phpbb forum - søgemaskine venligt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har nu startet et debatforum inde på www.Sydbolig.dk omhandlende lejligheder i Tyrkiet, Bulgarien, Spanien mv. (startede det lige i nat) og vi har valgt phpbb da det er et forum jeg kender rimeligt godt og er ganske godt tilfreds med. Dog er problemet at søgemaskinerne hader det, eller i hvertfald fanger de ikke alle emnerne o.s.v. som f.eks. det sker her med amino.dk debatforumet.

Er der nogle der ved hvordan (hvis overhovedet muligt) man kan gøre det søgemaskine venligt? evt. links til komplet guide, eller en selvskreven guide som vores programmør kan handle ud fra.

Ellers er det bare at ønske godt nytår til alle. Hvis i vil væk fra varmen skal i bare kigge ind på sydbolig.dk og finde en lejlighed i syden

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:21
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 14:51

Takker det ser spændende ud, og lader til at være hvad jeg manglede.

Nogle andre med input, eller ris/ros til det de omtaler på ovennævnte link?

Vil gå i gang efter nytår med at implementere det, og håber så det virker. Medmindre andre har bedre ideer ;-)

Hvad med et sitemap vil det hjælpe?

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 15:13
Dato: 12/31/2005 1:05:27 PM Forfatter:sydbolig.dk

Hvis i vil væk fra varmen skal i bare kigge ind på sydbolig.dk og finde en lejlighed i syden

Jeg vil hellere væk fra kulden...

Godt nytår!

Mvh

Claus Holm

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:49
Et sitemap/en side der lister overskrifter på tråde i en simpel form er i hvert fald brugbart - vBulletin har en funktion der både lister hele indlæg og overskrifter i søgemaskinevenlige sider, hvilket jeg i hvert fald tit er støt på i søgninger.

Jeg vil forresten lige tilføje at jeg ikke vil mene Google indekserer alle trådene på Amino som du er inde på, jeg er i hvert fald ofte ude for tråde der ikke kan findes - også tråde der har op mod et par måneder på bagen.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:07
Ved første øjekast er der en del ting du skal have kigget på med det forum før du rigtig for det til at virke i søgemaskinerne. Men det er sgu lidt for omfattende at gennemgå her i debatten - og så er jeg på vej til nytårsmadlavningen :)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 17:10

Velbekomme til Mikkel :)

Og iøvrigt tak for dine indlæg selvom jeg ikke har deltaget i alle debatter..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)