Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger telemarketingbureau til kundekontakt.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

www.tjekdanmark.dk er en Dansk informationsguide med oplevelser, ophold, spisesteder, transportmidler, turistinformation, vejret og tilbud indenfor Danmarks grænser.

Der søges i øjeblikket et telemarketingsbureau der kan varetage opgaven til at kontakte nye kunder med henblik på at vække interessen og få lov at sende en e-mail med et tilbud om tilmelding.

Ved kontakt til kunder bruges der et standard script hvor det ca. tager fra ½ min - 1 min at gennemføre samtalen.

Kriterier.

Virksomhedstyper indenfor oplevelser, ophold, spisesteder & transportmidler. Nærmere overblik ses på hjemmesiden.

Virksomheder fra 5 ansatte og op.

Virksomheder skal være A/S eller Aps.

Beliggenhed på Sjælland, Jylland eller Fyn.

Virksomheder skal være interesseret eller overvejende ved spørgsmålet om interesse.

Ved ja til e-mail skal der noteres rette firmanavn, adresse, tlf. nummer, e-mail adresse og navn på kontaktperson.

Vi modtager gerne dagens kunder med e-mail adresser i en samlet liste, for hver dag der arbejdes på opgaven.

Forespørgslen på samarbejde er ud fra no cure no pay princippet, så der betales pr. e-mail der er godkendt til afsendelse.

Vi går op i at den telemarketingspartner vi bruger, skal være nede på jorden, have kendskab til kommunikationsfaser og teknikker, have erfaring indenfor kundekontakt, minimum 3 års erfaring på arbejdsmarkedet og ikke være en pressende telekonsulent.

Ud fra overstående søges der et tilbud på fast samarbejde, hvor der til start vil være et testforløb for at kunne måle resultater inden et fast samarbejde er oppe at køre.

Hvad pris tager i for hver e-mail der må sendes? Evt. en pris med og uden opfølgning bagefter. Vi står selv for udsending af materiale så det tager kortere tid for jer.

Dbh. Lasse

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 11:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse

Hvad forventer du selv pr email og hvad er jeres budget?? 

Udover dette kan du aldrig gennemføre en samtale på 1 min, hvis du skal levere et professionel produkt.

Vh Jimmi

Tilmeldt 2. Oct 11
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 13:11

Hej Jimmi.

Selve scriptet tager fra ½ - 1 min. Spørgsmål, svar og kundens informationer ved interesse er ikke beregnet med da det er forskelligt fra samtale til samtale.

Jeg har set priser fra 4,- til 25,- pr. e-mail hvor partnere så sender materialet ud til kunderne. Det behøver ikke i denne situation. Servicen de forskellige kan tilbyde er meget forskellig og herved også stor forskel på priserne.

Annoncepakkerne ligger fra 900,- til 2600,- for 24 måneders markedsføring, så interessen fra kunderne burde ikke være så svær at få.

Midler vurderes nøje da konceptet stadig er i opstartsperioden så jeg søger en partner der kan tilbyde en fornuftig pris ved leadgenerering, som har nogle års erfaring på området.

F.eks. et testforsøg på 500 kunder, som har sagt ja til at de er interesseret i at få en e-mail om tilmelding på www.tjekdanmark.dk

Herefter vurderes det om et fast samarbejde skal op og køre.

Der er 2 muligheder:

1. En fast pris pr. aftalt kunde e-mail hvor Tjekdanmark.dk selv står for at sende materialet ud til kunderne.

2. En fast pris pr. aftalt kunde e-mail at telemarketingspartner sender ud til kunder med 2 vedhæftet pdf filer.

I er velkommen til at skrive et oplæg om samarbejde til tjekdanmark@live.dk Att: Telemarketing

Hvis i har andre spørgsmål skriver i bare.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Dbh. Lasse

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 13:24

Hej lasse

Jo kunderne er ekstreme svære at få for de stiller store krav til sitet og til trafik. I kan jo ikke vise nogen form på trafik, på de forskellige områder, derfor bliver det meget svært at sælge.

Udover dette hvis det er de priser du regner med og du mener I kan få, vil jeg gerne købe den service igennem jer til nogle andre kunder jeg har ;-) 

Imellem 4-25,- for et opkald, hvor det langt fra er alle opkalde man får ja fra. Lad os så sige, at 50% siger ja og det er ekstremt højt sat, så vil man få imellem 2-12,- pr opkald, det kan jo ikke engang betale telefonregningen og husleje. 

Levere I kundeemner, eller skal man også selv stå for det?? 

Vh Jimmi

Tilmeldt 2. Oct 11
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 14:12

Ja, det er rigtigt Jimmi.

Priserne er som du ser forholdvis lave for at blive markedsført i 24 måneder. Du er velkommen til at læse mere om annonceringen her eller henvise dine kunder til at tilmelde sig på www.tjekdanmark.dk

Kundeemner kan vi godt stå for hvis disse dataer ikke kan hentes af tm partnere.

Dbh. Lasse

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 14:18

Hej Lasse

Lave priser ift hvad??? 

Jeg kan godt se, at 450,- pr år er billigt, men hvis er ikke er nogen der ser det er det måske ikke så billigt. Hvis der kun er 10 der ser det pr år, så er det rimelig dyr annoncering.

I er desværre i en branche, hvor der er rigtig mange annoncehajer og alle lover guld og grønne skove og kunden kan ikke så når der kommer en seriøs spiller på banen.

Har I statistik over  hvor mange besøgende jeres underkategorier har?? 

Vh Jimmi

Tilmeldt 2. Oct 11
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 15:25

Hej Jimmi

Jeg tænker på i forhold til hvad man får for prisen. 24 måneders markedsføring, som åbner muligheden for at besøgende kan finde den tilmeldte på hjemmesiden.

Lige pt. har hjemmesiden ca. 2.500 besøgende pr. måned. Jeg kan som du selv nævner ikke garantere at de specifikt søger jer, men åbne mulighederne for det. Jeg kan se statestik for antal besøgende på hjemmesiden, browsere, lande, specifikke søgeord hvor besøgende har fundet os i gennem søgemaskiner mv. Jeg kan f.eks. se målinger fra dag til dag, måned til måned eller specifikke datoer. Desværre ikke for hver underkategori.

Jeg ser hellere at hjemmesidens besøgende kan finde de spændende muligheder der er i Danmark end at der skal være stor profit for omtanke. Selvfølgelig skal det løbe rundt med markedsføring og løn osv. men med en win win situation i tankerne for alle parter.

Dbh. Lasse

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 15:32

Men det kommer du ikke til med priser p 4-25,- og jeg har fulgt med i dit koncept fra starten og set det har udviklet sig.

Jeg vil kunne gør det for ca 75,- pr kunde der siger ja og der laver vi en lille test og jeg er ikke engang sikker på at den pris kan holdes.

Vh Jimmi

Tilmeldt 2. Oct 11
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 16:07

Er det 75,- pr. virksomhed der siger ja til at modtage en e-mail ved interesse eller hvordan?

Sidste år da konceptet lige blev lanceret kontaktede jeg ca. 40 virksomheder for at tjekke interessen. 17 ud af dem blev der sendt e-mail ud til, hvor svaret efter e-mailen flere gange var at det er et godt koncept, men at hjemmesiden gerne måtte vise sin eksistens og få flere besøgende inden de ville tilmeldes. Det er der blevet arbejdet på udover design og andre ting der er ændret på hjemmesiden. Det skal lige siges at på det tidspunkt der blev taget kontakt omkring markedsføring var der i gennemsnit 200 til 300 besøgende pr. måned. Lige pt. er der ca. 2.500 besøgende pr. måned, så antallet er steget lidt siden.

Derfor går Tjek-Danmark.dk nu i luften med at indhente tilbud på samarbejde fra tm firmaer.

Dbh. Lasse

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 14:33

Hej Lasse,

Vi kan meget vel være den partner du søger i forhold til det match, om at være nede på jorden, kendskab til teknikker, erfaring med leadkvalificering, 3 år på arbejds markedet, kvalitetsbevidst etc.

Vi har erfaring fra tidligere opgaver som denne, som vi har udført for mindre og mellemstore virksomheder. Normalt når vi udfører denne type-opgaver, giver vi vores kunder adgang til vores dailer, så mand løbende kan følge med i resultater og statestikker, samt lave udtræk når mand skal bruge sin data.

Vil I selv stå for emne udtræk? Hvor høj forventer i hitraten til at være?

Hvis du vil sende mig et udkast til jeres script, vil jeg kunne sende dig et aftaleudkast med priser og betingelser.

Du kan finde info om os her www.peak-marketing.dk og www.salgsmoeder.dk

Du er også mere end velkommen til at kontakte mig per telefon hvis du har yderligere spørgsmål 43582836

Ser forhåbelig frem til at høre fra dig. 

DBH

Kristian Joergensen 

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)