Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

shipwire.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har længe haft tanker om at starte en webshop og her på det sidste er jeg for alvor begyndt at undersøge hvad der skal til for at det kan lade sig gøre. Jeg er i fuld gang med at sætte mig ind i Prestashop og i den forbindelse fald jeg over integrationsmodulet til shipwire. Jeg undersøgte hvad det var og jeg må sige at det lyder rigtigt spændene. De tilbyder lager hotel samt pick and pack og eftersom der som nævnt ovenfor er integrationsmodul til Prestashop vil det gøre shoppen mere eller mindre selvkørende, så man kan koncentrere sig om markedsføring. Deres lager hotel ligger i England og de produkter jeg har tænk mig at sælge skal sælges på det danske marked, men som jeg kan forstå det er der mange der vælger at ligge deres lager hotel i udlandet på grund af de høje fragt priser i danmark.

Jeg vil meget gerne høre om der er nogen her inde der bruger shipwire og hvis i gøre hvad i så synes. Jeg er også meget interesseret i at høre om andre alternativer hvis i kender nogen.

Med venlig hilsen

Mathias

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Jeg har ikke benyttet dem selv, men ifølge anmeldelser rundt omkring på nettet, er de ret dyre.

Et alternativ kunne være Amazon, som også tilbyder denne service.

Mvh.

Michael

Fra København S
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Mange tak for dit svar! Jeg viste slet ikke at amazon tilbød en sådan service, det skal jeg da helt klart gave undersøgt. Det undre mig bare at der ikke findes noget dansk alternativ til shipwire da jeg ikke kan forstille mig at jeg er den eneste der ville synes sådan en løsning var smart.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)