ja, nogen råd til hvordan jeg udvælger keywords? |
google søgeordsværktøj - der finder du de mest relevante parametre; konkurrence og antal søgninger
ja, nogen råd til hvordan jeg udvælger keywords? |
Husk nu for guds skyld det er på Adwords Du kan også tjekke dine konkurrenter ud. Lytte til dine kunder etc. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Kan varmt anbefale at tage et kig i deMibs SEO 2.0 bog. Light versionen skulle være nok i første omgang :) |
Undersøg markedet, dine kunder, konkurrenter og hvad der bliver mest søgt på i din branche i forhold til de produkter ydelser du tilbyder |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Du kan også se i GA hvilke søgeord der bliver brugt til at finde din side, mén dem der er logget ind i google og har søgt og fundet netop din søge. Kan du ikke se hvilket søgeord der er brugt, det er nemlig blevet skjult. Så er det lidt bedre at bruge eks. histats.com der er et værktøj ala google. Hvor man kan se alle de keywords der er blevet brugt til at finde ens side og det er GRATIS :-) Med venlig hilsen, Àsgeir Gunnarsson |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Det kan vi godt være enige om - Derfor er det vel stadigvæk et relevant parameter, der siger en del om, hvor meget kamp der er om søgeordet :-) Det optimale vil altid være mange søgninger med lav konkurrence. |
Becker du har ret - Googlesøgeordsværktøjet er ok til at finde et relavant søgeord med, jeg anbefaler det til mine kunder da det er grats og når du bruger funktionen "Eksakt" så virker det bedre. Du kan ogå på den måde se hvormange der søger hvad. |
Har jeg læst rigtig, hvis jeg har læst man højst må sætte 5 keywords ind på en side? |
Så har du ikke læst rigtigt :-) |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.