Hej Aminoer Skulle der sidde en kyndig Magento-bruger/udvikler derude bag skærmen, som kan svare mig på et spørgsmål, ville det blive meget velset! Jeg er ved at opbygge en webshop med Magento, men har problemer med upload af billeder til serveren. Når jeg forsøger at browse billederne og derefter uploade dem, får jeg meddelelse: "Fejl: Problemer med HTTP under upload" Hvad kan dette skyldes. Jeg har skrevet til vedkommende som har leveret min shop. Vedkommende siger at det har noget at gøre med den server, som min Magento-shop kører på, og at det ikke er noget han kan lave. Derfor tænkte jeg, om der måske er en anden der kan svare på det! Siden er hostet hos Meebox.net. |
Anders Helbo:Hej Aminoer
Skulle der sidde en kyndig Magento-bruger/udvikler derude bag skærmen, som kan svare mig på et spørgsmål, ville det blive meget velset!
Jeg er ved at opbygge en webshop med Magento, men har problemer med upload af billeder til serveren. Når jeg forsøger at browse billederne og derefter uploade dem, får jeg meddelelse:
"Fejl: Problemer med HTTP under upload"
Hvad kan dette skyldes. Jeg har skrevet til vedkommende som har leveret min shop. Vedkommende siger at det har noget at gøre med den server, som min Magento-shop kører på, og at det ikke er noget han kan lave. Derfor tænkte jeg, om der måske er en anden der kan svare på det!
Siden er hostet hos Meebox.net.
Hej Anders.
Det kan være serveren, men plejer nu at være pga. en gammel flash-version i klientens browser.
God vind med shoppen!